Potrzebujesz szybkiej odpowiedzi?
Spróbuj wyszukiwarki

Coś poszło nie tak, daj nam znać ?

Wszelkie sprawy, w tym reklamacje, wnioski, skargi oraz zgłoszenia należy składać:

  • telefonicznie pod numerem 555 555 555
    (od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 20:00,
    koszt połączenia wg stawek Twojego operatora)
  • poprzez indywidualne konto klienta na ebok.energa.pl oraz 24.energa.pl
  • osobiście w naszej placówce

> Informacje na temat reklamacji dotyczących płatności i doładowań Pre-Paid

> Informacje na temat reklamacji dotyczących usługi Płatności Online

Zasady wnoszenia i rozpatrywania skarg i reklamacji

  • Każdą Twoją sprawę rozpatrzymy do 30 dni od jej otrzymania, chyba że prawo energetyczne, nasza taryfa, taryfa dystrybutora lub IRiESD przewidują inny termin.
  • Twój wniosek lub Twoją reklamację w sprawie zasad rozliczeń rozpatrzymy i udzielimy na nie odpowiedzi do 14 dni od ich otrzymania.
  • Spory, które są związane z umową, będzie rozstrzygać właściwy sąd powszechny, Prezes URE lub Koordynator – zgodnie z kompetencjami.
  • Mamy obowiązek udzielać Ci informacji o zasadach rozliczeń oraz o aktualnej naszej taryfie, cenniku standardowym, naszej ofercie i taryfie dystrybutora.
  • Faktury będziemy wystawiać zgodnie z naszą taryfą, cennikiem standardowym lub naszą ofertą i taryfą dystrybutora.

 

Jeśli zgłaszasz sprawę, która jest związana z umową, podaj nam chociaż jedną z poniższych danych:

  • numer klienta, który znajdziesz na pierwszej stronie faktury;
  • numer faktury;
  • numer lub adres PPE;
  • numer umowy.

Dodatkowo, aby Cię zidentyfikować, możemy poprosić o Twój numer PESEL.

 

Zgłoszenia do Rzecznika Klienta

Polityka cookies
Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu.
Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.