- Twoją reklamację rozpatrzymy i udzielimy na nią odpowiedzi do 14 dni od momentu, gdy ją otrzymamy.
- Twój wniosek lub Twoją reklamację w sprawie zasad rozliczeń rozpatrzymy i udzielimy na nie odpowiedzi do 14 dni od momentu, gdy je otrzymamy.
- Każdą sprawę inną niż w powyższych punktach, rozpatrzymy do 30 dni od momentu, gdy ją otrzymamy, chyba że prawo, taryfa dystrybutora, IRiESD lub RODO przewidują inny termin.
- Spory, które są związane z umową, będzie rozstrzygać właściwy sąd powszechny, Prezes URE lub Koordynator – zgodnie z kompetencjami.
- Mamy obowiązek udzielać Ci informacji o zasadach rozliczeń oraz o aktualnej naszej taryfie, cenniku standardowym, naszej ofercie i taryfie dystrybutora.
- Faktury będziemy wystawiać zgodnie z naszą taryfą, cennikiem standardowym lub naszą ofertą i taryfą dystrybutora.
Jakich informacji potrzebujemy
Kiedy zgłaszasz sprawę podaj nam chociaż jedną z poniższych danych:
- numer klienta, który znajdziesz na pierwszej stronie faktury,
- numer faktury,
- numer lub adres PPE,
- numer umowy.
Dodatkowo, aby Cię zidentyfikować, możemy poprosić o Twój numer PESEL.