Jesteśmy częścią Grupy Energa z Grupy Kapitałowej ORLEN. Sprzedajemy energię elektryczną klientom indywidualnym, instytucjonalnym i biznesowym, a także oferujemy innowacyjne, proekologiczne technologie i wspieramy klientów w dążeniu do efektywności energetycznej.
Z naszych usług korzysta ponad 3,3 miliona odbiorców.
W ofercie dla klienta indywidualnego posiadamy szereg dodatkowych usług m.in. karty rabatowe na paliwo czy potwierdzenie pochodzenia energii z odnawialnych źródeł energii. Ponadto nasi klienci mogą skorzystać z oferty produktów okołoenergetycznych, takich jak instalacje fotowoltaiczne, magazyny energii i pompy ciepła.
Klientom biznesowym oferujemy rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb, w tym:
- stałe ceny zapewniające stabilność kosztów energii;
- ceny indeksowane notowaniami Towarowej Giełdy Energii;
- rozliczenie w oparciu o rynek SPOT;
- długoterminowe umowy współpracy w ramach modelu cPPA.
Wspieramy klientów w optymalizacji kosztów energii i poprawie efektywności energetycznej poprzez:
- profesjonalne doradztwo energetyczne,
- analizę i rekomendacje oszczędności w usłudze audytu energetycznego;
- sprzedaż gwarancji pochodzenia energii – wsparcie dla strategii ESG;
- montaż paneli fotowoltaicznych, pomp ciepła, magazynów energii;
- montaż mobilnych stacji ładowania;
- kompensację mocy biernej.
Społeczna odpowiedzialność
Nasze otoczenie jest największym dobrem, jakie posiadamy. Inicjujemy i uczestniczymy w projektach, promujących wartości ekologiczne oraz lokalne otoczenie, m.in.:
- prowadzimy bloga Zielone Pojęcie, gdzie podpowiadamy jak w sprawdzony sposób oszczędzać energię elektryczną i żyć bardziej ekologicznie;
- stawiamy na współpracę z samorządami lokalnymi, podejmując wspólne działania, na rzecz efektywności energetycznej gmin;
- bierzemy udział w wydarzeniach, podczas których promujemy rozwiązania wspierające pozyskiwanie energii z odnawialnych źródeł.
Kontakt
Jesteśmy do Twojej dyspozycji na naszej infolinii i czacie, w stacjonarnych salonach sprzedaży i w serwisie obsługi ENERGA24.
Jeśli jesteś klientem indywidualnym, możesz skontaktować się z nami:
- telefonicznie pod numerem 555 555 555 – koszt połączenia jest zgodny ze stawkami operatora telefonicznego;
- w serwisie obsługi ENERGA24;
- przez czat na naszej stronie;
- osobiście w naszym salonie sprzedaży – listę salonów znajdziesz na naszej stronie energa.pl;
- pisemnie na adres Energa Obrót SA, al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk.
Jeśli wysłaliśmy Ci odpowiedź na reklamację, ale uważasz, że nie przeanalizowaliśmy Twojej sprawy wystarczająco wnikliwie, możesz skontaktować się z Twoim Rzecznikiem.
Jeśli jesteś klientem biznesowym, skontaktuj się z nami:
- przez formularz na stronie www.energa.pl/biznes – zakładka Kontakt;
- telefonicznie pod numerem 555 555 577;
- pisemnie na adres Energa Obrót SA, al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk.