Wybierz w jaki sposób chcesz zmienić grupę taryfową na jednostrefową (G11) lub dwustrefową (G12, G12w, G12r).
Możesz wystąpić o zmianę grupy taryfowej nie częściej niż raz na 12 miesięcy, a w przypadku zmiany stawek opłat w taryfie, w okresie 60 dni od wejścia w życie nowej taryfy.
Poznaj wszystkie grupy taryfowe i wybierz tę najlepiej dopasowaną do Twoich potrzeb >
Numer licznika lub numer PPE (Punkt Poboru Energii).
Oba numery znajdziesz np. na Twojej fakturze za prąd. Jeśli korzystasz z elektronicznego biura obsługi klienta (eBOK lub ENERGA24), tam znajdziesz swoją eFakturę.
Numer licznika możesz również znaleźć na wyświetlaczu licznika lub na jego obudowie pod kodem kreskowym.
Numer licznika lub numer PPE (Punkt Poboru Energii).
Oba numery znajdziesz np. na Twojej fakturze za prąd. Jeśli korzystasz z elektronicznego biura obsługi klienta (eBOK lub ENERGA24), tam znajdziesz swoją eFakturę.
Numer licznika możesz również znaleźć na wyświetlaczu licznika lub na jego obudowie pod kodem kreskowym.
Dokument tożsamości - dowód osobisty lub paszport.