Numer licznika lub numer PPE (Punkt Poboru Energii).
Oba numery znajdziesz np. na fakturze za prąd.
Numer licznika możesz również znaleźć na wyświetlaczu licznika lub na jego obudowie pod kodem kreskowym.
Numer licznika lub numer PPE (Punkt Poboru Energii).
Oba numery znajdziesz np. na fakturze za prąd.
Numer licznika możesz znaleźć na wyświetlaczu licznika lub na jego obudowie pod kodem kreskowym.
Dokument tożsamości - dowód osobisty lub paszport.
Numer licznika lub numer PPE (Punkt Poboru Energii).
Oba numery znajdziesz np. na fakturze za prąd.
Numer licznika możesz znaleźć na wyświetlaczu licznika lub na jego obudowie pod kodem kreskowym.
Pamiętaj, że Twoja umowa obowiązuje do czasu:
1. Jeśli protokół przekazania nieruchomości spisaliście na formularzu Porozumienie o przepisaniu licznika, rozliczymy Cię do stanu licznika, który poda nam Twój dystrybutor. Rozliczymy Cię na dzień, w którym nastąpiło przepisanie licznika na osobę, która kupiła lokal – jeśli zawrze ona umowę. Jeśli prześlesz nam Porozumienie o przepisaniu licznika, uznamy, że wypowiadasz nam umowę i chcesz, aby dystrybutor zdemontował licznik w tym lokalu.
2. Złóż nam wypowiedzenie umowy kompleksowej z wnioskiem o demontaż licznika, jeżeli:
Jeśli tego nie zrobisz, będziemy nadal wystawiać Ci faktury.