Jeśli wysłaliśmy Ci odpowiedź na reklamację, ale uważasz, że nie przeanalizowaliśmy Twojej sprawy wystarczająco wnikliwie – jestem do Twojej dyspozycji. Być może Twoja sprawa wymaga niestandardowych rozwiązań.
Podstawą moich decyzji są dodatkowe opinie eksperckie i prawne. Dbam o to, aby rozwiązania, które proponuję, uwzględniało również Twoją perspektywę.
W treści wiadomości do mnie podaj sygnaturę sprawy, w której – w standardowym procesie reklamacji – udzieliliśmy Ci niewystarczającej odpowiedzi.
Jeśli chcesz zgłosić sprawę pierwszy raz, najpierw skontaktuj się z naszą obsługą klienta.
Zapraszam do kontaktu
Twój Rzecznik – Sylwia Tadej-Kaim
Jeśli zgłaszasz swoją sprawę po raz pierwszy, możesz to zrobić na kilka sposobów:
pod numerem 555 555 555
Pn-Pt w godz 8.00-18.00
Koszt połączenia według stawek Twojego operatora telefonicznego
skontaktuj się poprzez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
na adres ENERGA-OBRÓT S.A.,
al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
w najbliższym salonie sprzedaży