Rzecznik Klienta Energi Obrotu

Jeśli wysłaliśmy Ci odpowiedź na reklamację, ale uważasz, że nie przeanalizowaliśmy Twojej sprawy wystarczająco wnikliwie – jestem do Twojej dyspozycji. Być może Twoja sprawa wymaga niestandardowych rozwiązań.

Podstawą moich decyzji są dodatkowe opinie eksperckie i prawne. Dbam o to, aby rozwiązania, które proponuję, uwzględniało również Twoją perspektywę.

W treści wiadomości do mnie podaj sygnaturę sprawy, w której – w standardowym procesie reklamacji – udzieliliśmy Ci niewystarczającej odpowiedzi. 
Jeśli chcesz zgłosić sprawę pierwszy raz, najpierw skontaktuj się z naszą obsługą klienta.

Zapraszam do kontaktu
Twój Rzecznik – Sylwia Tadej-Kaim

 

Kontakt z biurem obsługi klienta

Jeśli zgłaszasz swoją sprawę po raz pierwszy, możesz to zrobić na kilka sposobów:

Formularz kontaktowy do Rzecznika Klienta

Numer klienta znajdziesz na ostatniej fakturze
Numer PPE znajdziesz na ostatniej fakturze

Wysyłając ten formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.

Wysyłając ten formularz wyrażam zgodę na prowadzenie korespondencji w formie elektronicznej. Zgoda jest dobrowolna i zawsze możesz ją wycofać. Zgoda obowiązuje do czasu załatwienia sprawy.

Uzupełnij pola oznaczone *