Rzecznik klienta Energi



Wspieram klientów w rozwiązywaniu najtrudniejszych spraw. Reprezentuję ich stanowisko w kontaktach z Energą. 
 

Jako rzecznik jestem niezależny. Przypadki, które rozpatruję są zazwyczaj skomplikowane i wielowątkowe. Dlatego podstawą moich decyzji są dodatkowe opinie eksperckie i prawne.
 

Dbam o to, aby rozwiązania, które proponuję, uwzględniały przede wszystkim perspektywę klienta. Zawsze staram się jednak doprowadzić do sytuacji, w której satysfakcja pojawi się u obu stron.
 

Jeśli potrzebują Państwo mojego wsparcia,
zapraszam do kontaktu
Marek Dudziński

Zgłoś swoją sprawę do rzecznika klienta

Icon

elektronicznie

Icon

pisemnie

Icon

telefonicznie

Formularz kontaktowy do rzecznika klienta

*
Numer klienta znajdziesz na ostatniej fakturze
Numer PPE znajdziesz na ostatniej fakturze
*
Kontaktując się z rzecznikiem klienta pamiętaj o podaniu sygnatury reklamowanej przez Ciebie odpowiedzi. Znajdziesz ją na górze otrzymanego pisma z odpowiedzią (ma ona postać ZMM/0000/000000) lub tytule maila (eBOK/0000/000000) z odpowiedzią na Twoją reklamację
Sygnatura sprawy to ciąg znaków ZMM/0000/000000 lub eBOK/0000/000000. Jeśli nie masz sygnatury sprawy, skorzystaj z innego kanału kontaktu.
*
*
*
*
*

Przetwarzamy Twoje dane zgodnie z polityką prywatności.

Uzupełnij pola oznaczone *

Polityka cookies

Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.