Wybierz w jaki sposób chcesz wrócić do Energi:
Datę końca umowy i okres wypowiedzenia. Znajdziesz je na swojej obecnej umowie lub zapytaj o nie swojego sprzedawcę prądu.
Wypełnione i podpisane pełnomocnictwo do zmiany sprzedawcy - pobierz tutaj.
Numer PPE (Punkt Poboru Energii). Znajdziesz go np. na Twojej fakturze za prąd.
Datę końca umowy i okres wypowiedzenia. Znajdziesz je na swojej obecnej umowie lub zapytaj o nie swojego sprzedawcę prądu.
Numer licznika lub numer PPE (Punkt Poboru Energii). Oba numery znajdziesz np. na Twojej fakturze za prąd.
Numer licznika możesz również znaleźć na wyświetlaczu licznika lub na jego obudowie pod kodem kreskowym.
Dokument tożsamości - dowód osobisty lub paszport.
Datę końca umowy i okres wypowiedzenia. Znajdziesz je na swojej obecnej umowie lub zapytaj o nie swojego sprzedawcę prądu.
Numer PPE (Punkt Poboru Energii). Znajdziesz go np. na Twojej fakturze za prąd.