Numer punktu poboru energii (PPE) znajdziesz na drugiej stronie Twojej faktury za prąd, którą dla Ciebie wystawiliśmy.
W trakcie wypełniania wniosku będziesz mógł wybrać jedną z ofert np. 100 zł dopłaty na rachunki za prąd wraz z kartą rabatową na stacje paliw ORLEN i BLISKA. Wnioski online umożliwiają zawarcie umowy, gdy stroną umowy jest jedna osoba. Jeśli chcesz udzielić pełnomocnictwa do reprezentowania Cię w sprawach związanych z Twoją umową, skorzystaj z szablonu Pełnomocnictwa do reprezentowania odbiorcy. Znajdziesz go tutaj.
Chcę przepisać licznik |
|
Nie mam licznika i chcę zawrzeć umowę |
|
Chcę przyłączyć obiekt do sieci energetycznej lub zmienić warunki przyłączenia |
Jeśli masz już oświadczenie o warunkach przyłączenia i chcesz zamówić licznik do swojego lokalu to wypełnij wniosek. Wypełnij wniosek → |
Chcę zmienić grupę taryfową |
|
O zmianę grupy taryfowej możesz wystąpić nie częściej niż raz na 12 miesięcy, a w przypadku zmiany stawek opłat w taryfie, do 60 dni od wejścia w życie nowej taryfy. |
Chcę zmienić grupę taryfową po zakończeniu budowy |
Oba numery znajdziesz np. na Twojej fakturze za prąd oraz w serwisie obsługi ENERGA24. Numer licznika możesz znaleźć też na wyświetlaczu licznika lub na jego obudowie pod kodem kreskowym. Więcej → |
Jeśli zasilasz budowę z przyłącza tymczasowego (VI grupa przyłączeniowa) i chcesz zmienić warunki przyłączenia, skontaktuj się z dystrybutorem np. ENERGA-OPERATOR S.A. Przejdź do strony dystrybutora → Jeśli masz już zmienione warunki przyłączenia, zamów licznik w przyłączu docelowym (V grupa przyłączeniowa). Wypełnij wniosek → Pamiętaj, że musisz zgłosić wniosek o demontaż licznika dla przyłącza tymczasowego. Pobierz ↓ |
Chcę wybrać nową ofertę
|
Chcę wrócić do Energi |
Pobierz je tutaj Pobierz ↓ |
Chcę załatwić inną sprawę
|