Wnioski online umożliwiają zawarcie umowy, gdy stroną umowy jest jedna osoba. Jeśli chcesz udzielić pełnomocnictwa do reprezentowania Cię w sprawach związanych z Twoją umową, skorzystaj z szablonu Pełnomocnictwa do reprezentowania odbiorcy. Znajdziesz go tutaj.
Jeżeli licznik jest już zainstalowany, wypełnij ten wniosek by przepisać licznik na siebie, czyli nowego właściciela.
Numer licznika lub numer PPE (Punktu Poboru Energii).
Oba numery znajdziesz np. na fakturze za prąd, wystawionej na poprzedniego właściciela.
Numer licznika możesz znaleźć na wyświetlaczu licznika lub na jego obudowie pod kodem kreskowym.
Jeżeli nie masz jeszcze zainstalowanego licznika, wypełnij ten wniosek, aby zamówić licznik.
Oświadczenie o wykonaniu przyłączenia prądu wraz z nadanym numerem PPE (Punkt Poboru Energii).
Jeśli nie masz oświadczenia, skontaktuj się z ENERGA-OPERATOR SA lub ze swoim deweloperem.
Grupa taryfowa dobrze dostosowana do Twojego stylu życia może zmniejszyć Twój rachunek za prąd. Jeżeli chcesz zlecić nam zmianę grupy taryfowej, wypełnij ten wniosek.
Możesz wystąpić o zmianę grupy taryfowej w obrębie grup Gxx nie częściej niż raz na 12 miesięcy, a w przypadku zmiany stawek opłat w taryfie, w okresie 60 dni od wejścia w życie nowej taryfy.
Numer licznika lub numer PPE (Punktu Poboru Energii).
Oba numery znajdziesz np. na Twojej fakturze za prąd, dostępnej również w elektronicznym biurze obsługi klienta ENERGA24.
Numer licznika możesz również znaleźć na wyświetlaczu licznika lub na jego obudowie pod kodem kreskowym.
Jeśli masz już umowę i chcesz zmienić rozliczenia na zgodne z taryfą ENERGA-OBRÓT SA, wypełnij ten wniosek.
Pamiętaj, że wybierając ten sposób rozliczeń nie otrzymasz dodatkowych korzyści np. karty rabatowej na stacje paliw ORLEN i BLISKA ani pomocy 8 fachowców różnych specjalizacji. Skorzystasz z nich po wyborze jednej z naszych ofert.
Numer licznika lub numer PPE (Punktu Poboru Energii).
Oba numery znajdziesz np. na Twojej fakturze za prąd, dostępnej również w elektronicznym biurze obsługi klienta ENERGA24.
Numer licznika możesz również znaleźć na wyświetlaczu licznika lub na jego obudowie pod kodem kreskowym.
Jeżeli potrzebujesz zwiększenia mocy np. gdy często korzystasz z wielu urządzeń domowych jednocześnie, wypełnij ten wniosek.
Za jego pomocą możesz również zlecić rozdzielenie instalacji np. gdy w jednym domu mieszkają dwie rodziny.
Wniosek został przygotowany i będzie realizowany przez spółkę z naszej grupy - ENERGA-OPERATOR SA.
Numer PPE (Punkt Poboru Energii), który znajdziesz np. na Twojej fakturze za prąd, dostępnej również w elektronicznym biurze obsługi klienta ENERGA24.
Termin zakończenia prac nad instalacją elektryczną.
Przewidywane roczne zużycie prądu oraz zapotrzebowanie na moc przyłączeniową.
Załączniki: tytuł prawny do nieruchomości oraz plan zabudowy na mapie sytuacyjno-wysokościowej.
Jeżeli planujesz budowę domu i nie masz jeszcze podłączenia do sieci energetycznej na Twojej działce, wypełnij ten wniosek.
Wniosek został przygotowany i będzie realizowany przez spółkę z naszej grupy - ENERGA-OPERATOR SA.
Po wypełnieniu i zrealizowaniu wniosku otrzymasz oświadczenie o wykonaniu przyłączenia prądu wraz z nadanym numerem PPE (Punkt Poboru Energii), którego potrzebujesz do zamówienia licznika i zawarcia z nami umowy.
Stan prac związanych z instalacją elektryczną.
Przewidywane roczne zużycie prądu oraz zapotrzebowanie na moc przyłączeniową.
Załączniki: tytuł prawny do nieruchomości oraz plan zabudowy na mapie sytuacyjno-wysokościowej.
Jeżeli na Twojej działce masz już przyłączenie do sieci energetycznej i Twoja budowa jest zakończona, ale nie masz jeszcze licznika, wypełnij ten wniosek.
Oświadczenie o wykonaniu przyłączenia prądu wraz z nadanym numerem PPE (Punkt Poboru Energii).
Jeśli nie masz oświadczenia, wypełnij wniosek "Planuję budowę" po lewej stronie
Jeżeli budowa Twojego domu jest zakończona możesz zmienić taryfę budowlaną na jedną z dostępnych grup taryfowych.
Wypełnij ten wniosek, jeśli zasilasz budowę z przyłącza docelowego (tzw. V grupa przyłączeniowa). Jeśli zasilasz budowę z przyłącza tymczasowego (tzw. VI grupa przyłączeniowa) to skontaktuj się z ENERGA-OPERATOR SA, aby zmienić warunki przyłączenia. Rodzaj swojej grupy przyłączeniowej znajdziesz na dokumencie od dystrybutora tj. oświadczenie o wykonaniu przyłączenia.
Numer licznika lub numer PPE (Punktu Poboru Energii).
Oba numery znajdziesz np. na Twojej fakturze za prąd, dostępnej również w elektronicznym biurze obsługi klienta ENERGA24.
Numer licznika możesz również znaleźć na wyświetlaczu licznika lub na jego obudowie pod kodem kreskowym.