Numer punktu poboru energii (PPE) znajdziesz na drugiej stronie Twojej faktury za prąd, którą dla Ciebie wystawiliśmy.
Wnioski online umożliwiają zawarcie umowy, gdy stroną umowy jest jedna osoba. Jeśli chcesz udzielić pełnomocnictwa do reprezentowania Cię w sprawach związanych z Twoją umową, skorzystaj z szablonu Pełnomocnictwa do reprezentowania odbiorcy. Znajdziesz go tutaj.
Chcę przepisać licznik |
|
Nie mam licznika i chcę zawrzeć umowę |
|
Chcę przyłączyć obiekt do sieci energetycznej lub zmienić warunki przyłączenia |
Jeśli masz już oświadczenie o warunkach przyłączenia i chcesz zamówić licznik do swojego lokalu to wypełnij wniosek. Wypełnij wniosek → |
Chcę zmienić grupę taryfową |
Oba numery znajdziesz np. na Twojej fakturze za prąd oraz w serwisie obsługi ENERGA24. Numer licznika możesz znaleźć też na wyświetlaczu licznika lub na jego obudowie pod kodem kreskowym. Więcej → |
O zmianę grupy taryfowej możesz wystąpić nie częściej niż raz na 12 miesięcy, a w przypadku zmiany stawek opłat w taryfie, do 60 dni od wejścia w życie nowej taryfy. |
Chcę zmienić grupę taryfową po zakończeniu budowy |
Oba numery znajdziesz np. na Twojej fakturze za prąd oraz w serwisie obsługi ENERGA24. Numer licznika możesz znaleźć też na wyświetlaczu licznika lub na jego obudowie pod kodem kreskowym. Więcej → |
Jeśli zasilasz budowę z przyłącza tymczasowego (VI grupa przyłączeniowa) i chcesz zmienić warunki przyłączenia, skontaktuj się z dystrybutorem np. ENERGA-OPERATOR S.A. Przejdź do strony dystrybutora → Jeśli masz już zmienione warunki przyłączenia, zamów licznik w przyłączu docelowym (V grupa przyłączeniowa). Wypełnij wniosek → Pamiętaj, że musisz zgłosić wniosek o demontaż licznika dla przyłącza tymczasowego. Pobierz ↓ |
Mam umowę i zamawiam taryfę Energi Obrotu SA |
|
Chcę wrócić do Energi |
Pobierz je tutaj Pobierz ↓ |
Chcę załatwić inną sprawę
|