Wróć do listy

Komunikat dla konsumentów

Komunikat dla konsumentów

Jeżeli od 1 stycznia 2020 roku do 30 września 2023 roku skorzystali Państwo z naszej oferty prosimy o zapoznanie się z komunikatem.

Jeżeli od 1 stycznia 2020 roku do 30 września 2023 roku skorzystali Państwo z naszej oferty, a następnie umowa została wypowiedziana oraz zapłacili nam Państwo jednorazowe i zryczałtowane odszkodowanie, mają Państwo możliwość złożenia wniosku o jego zwrot.

W celu uzyskania zwrotu należy złożyć wniosek, który będzie zawierał Państwa imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres punktu poboru energii, PESEL oraz numer konta bankowego, na który mamy przekazać zwrot. Wniosek można złożyć korespondencyjnie na nasz adres lub przez elektroniczne biuro obsługi klienta. Zwrot nastąpi do 30 dni od daty złożenia wniosku.

W przypadku złożenia wniosku, informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdą Państwo tutaj

Może Cię również
zainteresować

19.11.2025

Krajowy System eFaktur (KSeF) – co warto wiedzieć

💻💡📅 Od 1 lutego 2026 roku będziemy mieli obowiązek przekazywania faktur wystawianych dla przedsiębiorstw i instytucji do Krajowego Systemu eFaktur (platforma KSeF) [1]. Nie dotyczy to faktur, które wystawiamy konsumentom.

04.11.2025

Kontrola mocy umownej – zadbaj o swoje oszczędności!

💡📅 Od września br. dystrybutor Energa Operator wprowadził dla odbiorców z grupy taryfowej C1x kontrolę mocy pobieranej w każdym miejscu dostarczania energii.  

06.10.2025

Rok energii za darmo – aktywuj eFakturę i weź udział w konkursie

🏆🌳💻 Odpowiedz na pytanie konkursowe, aktywuj eFakturę i wygrywaj! Co miesiąc do wygrania 2 000 zł nadpłaty na konto klienta dla 10 zwycięzców oraz karta ORLEN o wartości 500 zł dla 5 wyróżnionych!