Wróć do listy

Komunikat dla klientów z oddziałów: elbląskiego, kaliskiego, koszalińskiego i olsztyńskiego.

Od 1 do 31 lipca przeprowadzimy ważne prace modernizacyjne, które usprawnią nasze systemy obsługi klienta.

Możliwe utrudnienia

W trakcie prac technicznych nasi klienci z oddziałów: elbląskiego, kaliskiego, koszalińskiego i olsztyńskiego nie będą mogli:

  • wprowadzić odczytu i dokonać rozliczenia zużytego prądu (usługa Rozliczenie Rzeczywiste), jeśli klient wprowadzi odczyt, transakcja nie zostanie zrealizowana,
  • sprawdzić aktualnego salda (od 1 lipca do 8 sierpnia),
  • zalogować się do elektronicznego biura obsługi klienta eBOK (od 18 do 31 lipca).

W tym czasie nie wystawimy eFaktur ani faktur papierowych (od 1 lipca do 8 sierpnia). Faktury zostaną wysłane z opóźnieniem. Przepraszamy za utrudnienia. 

Numery punktów poboru energii klientów ze wskazanych oddziałów zaczynają się od znaków „PL00372…, PL00374…, PL00375…, PL00376…,”. Numery te można znaleźć na fakturze lub umowie.

 Jak się przygotować

Zachęcamy naszych klientów, aby dokonali rozliczenia zużytego prądu za bieżący miesiąc do 30 czerwca. Kolejne rozliczenie będzie możliwe po 1 sierpnia.

Można to zrobić na dwa sposoby:

  • w elektronicznym biurze obsługi klienta,
  • w punktach sieci Moje Rachunki.

 

Może Cię również
zainteresować

19.06.2020

Czasowe utrudnienia w dostępie do usług. Sprawdź, co może nie działać.

Od 20 czerwca od godziny 22.45 do 21 czerwca do godziny 23.59 przeprowadzimy prace aktualizacyjne naszego systemu obsługi.

02.06.2020

Zmiana Taryfy Polskiej Spółki Gazownictwa sp. z o.o. od 1 czerwca 2020 roku

Taryfa Twojego dystrybutora zmieniła się od 1 czerwca 2020 roku. 
W taryfie nie zmieniły się stawki opłat.

26.05.2020

Czasowe utrudnienia w dostępie do usług

Od 28 maja od godziny 15 do 29 maja do godziny 13 przeprowadzimy prace aktualizacyjne naszego systemu obsługi.

24.04.2020

Energa Obrót kontynuuje aktualizację systemu obsługi klientów

W maju przeprowadzimy prace modernizacyjne, które usprawnią systemy obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług spółki.

Polityka cookies

Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.