Wróć do listy

Komunikat dla klientów z oddziałów: elbląskiego, kaliskiego, koszalińskiego i olsztyńskiego.

Od 1 do 31 lipca przeprowadzimy ważne prace modernizacyjne, które usprawnią nasze systemy obsługi klienta.

Możliwe utrudnienia

W trakcie prac technicznych nasi klienci z oddziałów: elbląskiego, kaliskiego, koszalińskiego i olsztyńskiego nie będą mogli:

  • wprowadzić odczytu i dokonać rozliczenia zużytego prądu (usługa Rozliczenie Rzeczywiste), jeśli klient wprowadzi odczyt, transakcja nie zostanie zrealizowana,
  • sprawdzić aktualnego salda (od 1 lipca do 8 sierpnia),
  • zalogować się do elektronicznego biura obsługi klienta eBOK (od 18 do 31 lipca).

W tym czasie nie wystawimy eFaktur ani faktur papierowych (od 1 lipca do 8 sierpnia). Faktury zostaną wysłane z opóźnieniem. Przepraszamy za utrudnienia. 

Numery punktów poboru energii klientów ze wskazanych oddziałów zaczynają się od znaków „PL00372…, PL00374…, PL00375…, PL00376…,”. Numery te można znaleźć na fakturze lub umowie.

 Jak się przygotować

Zachęcamy naszych klientów, aby dokonali rozliczenia zużytego prądu za bieżący miesiąc do 30 czerwca. Kolejne rozliczenie będzie możliwe po 1 sierpnia.

Można to zrobić na dwa sposoby:

  • w elektronicznym biurze obsługi klienta,
  • w punktach sieci Moje Rachunki.

 

Może Cię również
zainteresować

30.06.2025

Pomoc de minimis i pomoc publiczna dla przedsiębiorców

📣📅 Uwaga, Przedsiębiorco! 30 czerwca 2025 roku jest ostatnim dniem na złożenie wniosku „Informacja o pomocy”.

Zrób to, jeśli w II półroczu 2024 roku skorzystałeś z cen maksymalnych w rozliczeniach za energię elektryczną.

17.06.2025

Nowe zasady sprzedaży rezerwowej | aktualizacja komunikatu z 3.06.2025 roku

📢 1 lipca 2025 roku zacznie obowiązywać nowy model sprzedaży rezerwowej.

W związku z tymi zmianami nie musisz podejmować żadnych działań i nie zmieniają się warunki umów, które z Tobą zawarliśmy.

22.05.2025

Prace aktualizacyjne w systemach obsługi 24 maja 2025

💻 24 maja w godzinach 7.00-15.00 przeprowadzimy prace aktualizacyjne naszych systemów obsługi. 

22.05.2025

Zapraszamy do wzięcia udziału w akcji „Na dwóch kółkach po eFakturę”

Z okazji Światowego Dnia Roweru przygotowaliśmy dla naszych klientów wyjątkowe wydarzenie. Jeśli między 22 maja a 12 czerwca zmienisz sposób otrzymywania faktur z papierowego na elektroniczny w wybranych salonach sprzedaży, otrzymasz voucher na serwis rowerowy lub upominek [1].