Wróć do listy

Komunikat dla klientów z oddziałów: elbląskiego, kaliskiego, koszalińskiego i olsztyńskiego.

Od 1 do 31 lipca przeprowadzimy ważne prace modernizacyjne, które usprawnią nasze systemy obsługi klienta.

Możliwe utrudnienia

W trakcie prac technicznych nasi klienci z oddziałów: elbląskiego, kaliskiego, koszalińskiego i olsztyńskiego nie będą mogli:

  • wprowadzić odczytu i dokonać rozliczenia zużytego prądu (usługa Rozliczenie Rzeczywiste), jeśli klient wprowadzi odczyt, transakcja nie zostanie zrealizowana,
  • sprawdzić aktualnego salda (od 1 lipca do 8 sierpnia),
  • zalogować się do elektronicznego biura obsługi klienta eBOK (od 18 do 31 lipca).

W tym czasie nie wystawimy eFaktur ani faktur papierowych (od 1 lipca do 8 sierpnia). Faktury zostaną wysłane z opóźnieniem. Przepraszamy za utrudnienia. 

Numery punktów poboru energii klientów ze wskazanych oddziałów zaczynają się od znaków „PL00372…, PL00374…, PL00375…, PL00376…,”. Numery te można znaleźć na fakturze lub umowie.

 Jak się przygotować

Zachęcamy naszych klientów, aby dokonali rozliczenia zużytego prądu za bieżący miesiąc do 30 czerwca. Kolejne rozliczenie będzie możliwe po 1 sierpnia.

Można to zrobić na dwa sposoby:

  • w elektronicznym biurze obsługi klienta,
  • w punktach sieci Moje Rachunki.

 

Może Cię również
zainteresować

06.10.2025

Rok energii za darmo – aktywuj eFakturę i weź udział w konkursie

🏆🌳💻 Odpowiedz na pytanie konkursowe, aktywuj eFakturę i wygrywaj! Co miesiąc do wygrania 2 000 zł nadpłaty na konto klienta dla 10 zwycięzców oraz karta ORLEN o wartości 500 zł dla 5 wyróżnionych!

01.10.2025

Ceny prądu w 2025 roku

📣📅 Zamrożenie cen prądu zostało przedłużone do 31 grudnia 2025 roku.

01.10.2025

Zmiana taryfy ENERGA-OBRÓT S.A. dla prądu

Od 1 października 2025 roku zmieniła się taryfa dla prądu.