Od 1 do 31 lipca przeprowadzimy ważne prace modernizacyjne, które usprawnią nasze systemy obsługi klienta.
Możliwe utrudnienia
W trakcie prac technicznych nasi klienci z oddziałów: elbląskiego, kaliskiego, koszalińskiego i olsztyńskiego nie będą mogli:
- wprowadzić odczytu i dokonać rozliczenia zużytego prądu (usługa Rozliczenie Rzeczywiste), jeśli klient wprowadzi odczyt, transakcja nie zostanie zrealizowana,
- sprawdzić aktualnego salda (od 1 lipca do 8 sierpnia),
- zalogować się do elektronicznego biura obsługi klienta eBOK (od 18 do 31 lipca).
W tym czasie nie wystawimy eFaktur ani faktur papierowych (od 1 lipca do 8 sierpnia). Faktury zostaną wysłane z opóźnieniem. Przepraszamy za utrudnienia.
Numery punktów poboru energii klientów ze wskazanych oddziałów zaczynają się od znaków „PL00372…, PL00374…, PL00375…, PL00376…,”. Numery te można znaleźć na fakturze lub umowie.
Jak się przygotować
Zachęcamy naszych klientów, aby dokonali rozliczenia zużytego prądu za bieżący miesiąc do 30 czerwca. Kolejne rozliczenie będzie możliwe po 1 sierpnia.
Można to zrobić na dwa sposoby:
- w elektronicznym biurze obsługi klienta,
- w punktach sieci Moje Rachunki.