Wróć do listy

Sprawdź, jak skontaktować się z nami w Sylwestra

W okresie noworocznym pracujemy w innych godzinach niż zwykle. 

Jeśli chcesz się z nami skontaktować w Sylwestra, możesz to zrobić na dwa sposoby:

Jeśli jesteś klientem indywidualnym, 31 grudnia do godziny 13:00 możesz też porozmawiać z nami przez infolinię pod numerem 555 555 555
(koszt połączenia według stawek Twojego operatora telefonicznego). 

Pamiętaj, że wszystkie sprawy możesz załatwić wygodnie przez Internet. 

Życzymy Ci dużo dobrej energii w 2021 roku! 
 

 

Może Cię również
zainteresować

13.04.2021

Komunikat

Stanowisko Biura Prasowego Energi w sprawie publikacji nt. standardów sprzedaży door-to-door.

12.04.2021

Informujemy o przerwie technicznej związanej z renumeracją kodów PPE

Uwaga! Czasowo wyłączamy platformę ENERGA24, doładowania liczników przedpłatowych i usługę Rozliczenia Rzeczywiste.

12.04.2021

Nowe numery punktów poboru energii

Od 15 kwietnia 2021 zmienia się Twój numer punktu poboru energii (PPE). Sprawdź szczegóły.

29.03.2021

Sprawdź, jak skontaktować się z nami 2 kwietnia

2 kwietnia pracujemy w innych godzinach niż zwykle. Sprawdź szczegóły.

Polityka cookies

Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.