Wróć do listy

Ceny energii – co musisz wiedzieć o duplikatach faktur

Jeśli 30 czerwca 2018 roku Twoim sprzedawcą nie była Energa Obrót, zwróciliśmy się do Ciebie o przekazanie wystawionych przez Twojego poprzedniego sprzedawcę faktur. 

Do kogo wysłaliśmy pismo z prośba o dostarczenie nam faktury, jej duplikatu lub poświadczonej kopii

Jeśli 30 czerwca 2018 roku Twoim sprzedawcą nie była Energa Obrót, zwróciliśmy się do Ciebie o przekazanie wystawionych przez Twojego poprzedniego sprzedawcę faktur, duplikatów faktur lub ich poświadczonych kopii – tylko takie dokumenty będą ważne. Dokumenty muszą dotyczyć okresu rozliczeniowego obejmującego 30 czerwca 2018 roku. Będą nam potrzebne do rozliczenia Cię zgodnie z przepisami ustawy o cenach energii [1].

Termin na dostarczenie nam przez Ciebie tych dokumentów wynosi 14 dni od dnia otrzymania pisma. Możesz przekazać je na dwa sposoby:

  • pocztą na adres: Energa Obrót SA, al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk, z dopiskiem „NOWELIZACJA USTAWY”;

lub

  • osobiście w salonach sprzedaży – mapę placówek znajdziesz na naszej stronie energa.pl/mapa_placowek.

Pamiętaj!

  • Przekaż nam fakturę za sprzedaż prądu a nie za jego dystrybucję. Faktura musi zawierać informację o grupie taryfowej, cenach i stawkach opłat jakie obowiązywały 30 czerwca 2018 roku u innego sprzedawcy
  • Nie przekazuj nam potwierdzeń wpłat ani umów z tego okresu. Jeśli w tym okresie Energa Obrót była Twoim sprzedawcą i mimo to otrzymałeś nasze pismo nie przekazuj nam żadnych dokumentów, za pomyłkę przepraszamy.


W jaki sposób pozyskać duplikat faktury od nas

Jeśli 30 czerwca 2018 roku byłeś naszym klientem, a obecnie korzystasz z usług innego sprzedawcy, możesz zwrócić się do nas o wydanie duplikatu faktury obejmującego ten okres. Możesz skontaktować się z nami:

  • elektronicznie przez formularz na naszej stronie internetowej lub poprzez elektroniczne biuro obsługi klienta - pamiętaj, aby w temacie napisać „duplikat faktury”,
  • telefonicznie poprzez naszą infolinię,
  • osobiście w naszych salonach sprzedaży.

Jeśli masz konto w naszym elektronicznym biurze obsługi klienta i korzystasz z eFaktury, nie musisz występować do nas o duplikat. Wydrukuj dokument z tego okresu i potwierdź za zgodność z oryginałem albo prześlij swojemu sprzedawcy eFakturę w formie elektronicznej jeśli jest taka możliwość.

Co jeszcze jest ważne
Jeśli 30 czerwca 2018 roku korzystałeś z usług sprzedawcy rezerwowego, prześlij nam pisemne potwierdzenie wraz z informacją jaki to sprzedawca.

Podstawy prawne

[1] Ustawa o zmianie ustawy o podatku akcyzowym oraz niektórych innych ustaw z dnia 28 grudnia 2018 r. (Dz. U. 2018 poz. 2538) z późniejszymi zmianami (w tym piśmie: ustawa o cenach energii)

 

 

 

 

 

 

Może Cię również
zainteresować

05.02.2020

Kontynuujemy aktualizację systemu obsługi klientów

W lutym prowadzimy prace modernizacyjne, które usprawnią nasze systemy obsługi klienta.
W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do naszych usług. Sprawdź, jak się przygotować.

 

22.01.2020

Ostrzeżenie przed oszustami, którzy podszywają się pod Energę

Uważaj! Nieznani sprawcy podszywają się pod Spółki Grupy Energa.
Oszuści wysyłają fałszywe e-maile informujące o zaległościach, które mogą zawierać niebezpieczny plik.

14.01.2020

Zmiana Taryfy dystrybutora od 1 stycznia 2020 roku

Taryfa Twojego dystrybutora zmieniła się od 1 stycznia 2020 roku. W taryfie zmieniły się niektóre stawki opłat.

14.01.2020

Zmiana Taryfy ENERGA-OBRÓT S.A. dla energii elektrycznej na 2020 rok

Od 13 stycznia 2020 roku zmieniła się taryfa ENERGA-OBRÓT S.A. dla energii elektrycznej, w której wzrosły ceny energii elektryczne dla Odbiorców z grup taryfowych G.
 

Polityka cookies

Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.