Potrzebujesz szybkiej odpowiedzi?
Spróbuj wyszukiwarki

Coś poszło nie tak, daj nam znać ?

Wszelkie sprawy, w tym reklamacje, wnioski, skargi oraz zgłoszenia należy składać:

  • telefonicznie pod numerem 555 555 555
    (od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 20:00,
    koszt połączenia wg stawek Twojego operatora)
  • poprzez indywidualne konto klienta na ebok.energa.pl oraz 24.energa.pl
  • osobiście w naszej placówce

> Informacje na temat reklamacji dotyczących płatności i doładowań Pre-Paid

> Informacje na temat reklamacji dotyczących usługi Płatności Online

Zasady rozpatrywania skarg i reklamacji

Rozpatrywanie wniosków lub reklamacji klienta oraz udzielania odpowiedzi następuje nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji.

 

Zgłoszenia do Rzecznika Klienta

Polityka cookies

Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.