Potrzebujesz szybkiej odpowiedzi?
Spróbuj wyszukiwarki

Coś poszło nie tak, daj nam znać !

Swoją sprawę możesz zgłosić do nas na kilka sposobów

> Informacje na temat reklamacji dotyczących płatności i doładowań Pre-Paid

> Informacje na temat reklamacji dotyczących usługi Płatności Online

W jakim terminie rozpatrzymy Twoją sprawę?

Jeśli Twoja sprawa dotyczy zasad rozliczeń rozpatrzymy i udzielimy na nią odpowiedzi do 14 dni od jej otrzymania.

Jakich informacji potrzebujemy
Kiedy zgłaszasz sprawę podaj nam chociaż jedną z poniższych danych:

  • numer klienta, który znajdziesz na pierwszej stronie faktury,
  • numer faktury,
  • numer lub adres PPE,
  • numer umowy.

Dodatkowo, aby Cię zidentyfikować, możemy poprosić o Twój numer NIP.

 

Co jeszcze warto wiedzieć?

 

Jeśli uznasz, że nasza odpowiedź nie jest dla Ciebie wystarczająca, możesz skontaktować się z rzecznikiem klienta. To instytucja, która zajmuje się skomplikowanymi i wielowątkowymi sprawami.

 

Skontaktuj się
Polityka cookies

Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.