Coś poszło nie tak, daj nam znać !
Swoją sprawę możesz zgłosić do nas na kilka sposobów
> Informacje na temat reklamacji dotyczących płatności i doładowań Pre-Paid
> Informacje na temat reklamacji dotyczących usługi Płatności Online
W jakim terminie rozpatrzymy Twoją sprawę?
Jeśli Twoja sprawa dotyczy zasad rozliczeń rozpatrzymy i udzielimy na nią odpowiedzi do 14 dni od jej otrzymania.
Jakich informacji potrzebujemy
Kiedy zgłaszasz sprawę podaj nam chociaż jedną z poniższych danych:
Dodatkowo, aby Cię zidentyfikować, możemy poprosić o Twój numer NIP.
Co jeszcze warto wiedzieć?
Jeśli uznasz, że nasza odpowiedź nie jest dla Ciebie wystarczająca, możesz skontaktować się z rzecznikiem klienta. To instytucja, która zajmuje się skomplikowanymi i wielowątkowymi sprawami.
Rzecznik klienta
Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.