Pamietaj, aby opłacać faktury regularnie.
Dostawę prądu możemy wstrzymać 1 miesiąc po upływie terminu płatności faktury.
Pamietaj, aby opłacać faktury regularnie.
Dostawę prądu możemy wstrzymać 1 miesiąc po upływie terminu płatności faktury.
Zlecimy wznowienie dostarczania prądu, gdy otrzymamy Twoją wpłatę.
Jeśli masz umowę kompleksową, to za wznowienie dopływu prądu wstrzymanego na żądanie Energa Obrót SA oraz za jego zużycie płacisz na konto Energa Obrót SA, ale na dwa różne konta bankowe. Zawsze wpłacaj na numer konta bankowego, który podaliśmy na fakturze.
Jeśli masz umowę sprzedażową, to za wznowienie dopływu prądu płacisz na konto swojego dystrybutora, natomiast za zużycie prądu na konto Energa Obrót SA.
Opłacaj rachunki w terminie, który jest podany na fakturze. Jest to termin, w którym Twoja płatność powinna znaleźć się na indywidualnym koncie sprzedawcy. Jeżeli spóźnisz się z płatnością, ponosisz ryzyko działań windykacyjnych.
Załóż konto w serwisie ENERGA24. Zyskaj szybki dostęp do swoich faktur, salda oraz darmowych powiadomień SMS lub e-mail o wystawieniu faktury i zbliżającym się terminie płatności.
Aby uniknąć wyłączenia prądu, pamiętaj o terminowych płatnościach. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody, które powstały w wyniku wyłączenia dopływu prądu z powodu zadłużenia.
Jeśli płacisz rachunki w terminie: