Usługę eFaktura możesz aktywować na kilka sposobów:
- wybierz tę usługę, gdy zawierasz umowę sprzedaży prądu albo umowę kompleksową;
- wypełnij formularz w serwisie obsługi ENERGA24, a następnie kliknij w link aktywacyjny. Prześlemy Ci go na e-mail, który podasz w formularzu;
- odwiedź nasz salon sprzedaży;
- zadzwoń pod numer 555 555 555 [1];
- skontaktuj się z nami na chacie na naszej stronie energa.pl [2];
- odpowiedz na SMS-a, którego możesz od nas otrzymać w ramach akcji promującej eFakturę;
- jeśli jesteś odbiorcą innym niż osoba fizyczna i masz swojego indywidualnego doradcę biznesowego, wypełnij i prześlij wniosek do doradcy. Oświadczenie znajdziesz w elektronicznym biurze obsługi klienta
- wypełnij formularz na stronie www.energa.pl/efaktura
[1] od poniedziału do piątku, w godzinach 8.00-18.00, koszt połączenia według stawek operatora telefonicznego
[2] od poniedziału do piątku, w godzinach 8.00-18.00