Wróć do listy

Prace serwisowe w ENERGA24

Prace serwisowe w ENERGA24

💻 W piątek – 7 lipca o godzinie 21.00 rozpoczniemy prace, które powinny poprawić działanie serwisu ENERGA24. W tym czasie nie zalogujesz się do platformy ENERGA24.

Dodatkowo, w tym czasie, w żadnej z dostępnych opcji:

  • nie doładujesz licznika przedpłatowego,
  • nie rozliczysz zużycia prądu w usłudze Rozliczenia Rzeczywiste.


Serwis ENERGA24 planujemy włączyć ponownie w sobotę – 8 lipca o godzinie 18.00

Wszystkich klientów, którzy korzystają z serwisu ENERGA24 bardzo przepraszamy za dotychczasowe niedogodności w obsłudze platformy.
 

 

Przypominamy! Rozliczenie zużytego prądu (usługa Rozliczenia Rzeczywiste) poza terminem planowanego wyłączenia możesz zrobić stacjonarnie w oznaczonych punktach:

  • w sieci sklepów: Żabka, POLO market, Stokrotka, PSS Społem, Lewiatan, ODiDO, 
  • w salonikach Kolporter, w kolekturach Lotto, Stefczyk Finanse,
  • w sklepach osiedlowych. 


Zakup prądu (usługa Rozliczenia przedpłatowe) poza terminem planowanego wyłączenia jest możliwy poprzez internetowy formularz doładowania energii oraz sieć naszych partnerów - Moje Doładowania oraz BluePay w oznaczonych punktach:

  • w sieci sklepów: Żabka, POLO market, Stokrotka, PSS Społem, Lewiatan,  Intermarche, Groszek, ABC, ODiDO,
  • w salonikach Kolporter, w kolekturach Lotto, RUCH, Stefczyk Finanse,
  • w sklepach osiedlowych.
     
Polityka cookies

Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.