Już w najbliższą środę mieszkańcy Słupska będą mieli okazję zadać pytania dotyczące usług Energi Obrotu oraz uzyskać pomocy w wyjaśnieniu swoich spraw. Spółka organizuje specjalnie dla nich spotkanie z Rzecznikiem klienta.
Rzecznik klienta Energi Obrotu, dyżurował będzie 28 sierpnia w salonie sprzedaży w Słupsku, przy ul. Tuwima 6/7 w godzinach od 9 do 15.
W czasie dyżurów Rzecznik pomaga klientom przede wszystkim w rozwiązywaniu spraw, które czasami wymagają dodatkowych opinii zarówno eksperckich, jak i prawnych. Spotkania z klientami w salonach to też doskonała okazja do poznania opinii na temat obsługi. Każdą sugestię klienta staramy się wykorzystać, aby udoskonalać funkcjonowanie naszej firmy.
Osoby, które nie będą mogły skorzystać z okazji i odwiedzić salonu Energi Obrotu w Słupsku podczas dyżuru Rzecznika klienta, mogą skontaktować się z nim przez specjalny formularz na stronie www.energa.pl/kontakt lub pocztą tradycyjną, na adres: Energa Obrót, al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk, z dopiskiem "Rzecznik klienta".