Aktualności

27.08.2019

Energa Obrót kontynuuje prace nad zmianą systemu obsługi klientów

We wrześniu Energa Obrót przeprowadzi kolejne prace modernizacyjne, które usprawnią systemy obsługi klienta. Będzie się to wiązać się z przejściowymi utrudnieniami.

26.08.2019

Informacja dla klientów z obszaru słupskiego

Już w najbliższą środę mieszkańcy Słupska będą mieli okazję zadać pytania dotyczące usług Energi Obrotu oraz uzyskać pomocy w wyjaśnieniu swoich spraw. Spółka organizuje specjalnie dla nich spotkanie z Rzecznikiem klienta.

21.08.2019

Ważna informacja dla PRZEDSIĘBIORSTW ENERGOCHŁONNYCH

UWAGA! Poniższy komunikat nie dotyczy klientów indywidualnych.

16.08.2019

Informacja o Rozliczeniach Rzeczywistych

Korzystasz z usługi Rozliczenia Rzeczywiste w ENERGA24?  Dowiedz się jak możesz rozliczyć rachunek za prąd.

17.07.2019

Informacja o uprawnieniu do rozliczeń według niższych cen i stawek

Dowiedz się do kiedy i w jaki sposób złożyć oświadczenie odbiorcy końcowego.

15.07.2019

Przerwa techniczna w dostępie do usług

Wyłączenie usług doładowania liczników przedpłatowych i Rozliczeń Rzeczywistych oraz serwisów elektronicznej obsługi klienta.

24.06.2019

Komunikat dla klientów z oddziałów: elbląskiego, kaliskiego, koszalińskiego i olsztyńskiego.

Od 1 do 31 lipca przeprowadzimy ważne prace modernizacyjne, które usprawnią nasze systemy obsługi klienta.

04.06.2019

Zmiana stawek opłat Operatorów systemu Dystrybucyjnego

W taryfie Twojego dystrybutora od 6 kwietnia 2019 roku zmieniły się niektóre stawki opłat. Taryfa jest dostępna na naszej stronie www.energa.pl

27.05.2019

ENERGA – Twój zaufany sprzedawca energii elektrycznej lub gazu

Czy wiesz, że umowę sprzedaży, dystrybucji energii elektrycznej lub gazu z firmą Energa-Obrót SA (Energa) możesz podpisać w Salonie Sprzedaży, ale również we własnym domu (tzw. umowa zawarta poza lokalem)?

15.05.2019

Prace serwisowe

Od 17 maja (piątek) od godziny 17 do 22 maja (środa) do godziny 18 przeprowadzimy ważne prace modernizacyjne, które usprawnią nasze systemy obsługi klienta.

29.04.2019

Komunikat | Rozliczenie Rzeczywiste

Od 1 maja (środa) do 22 maja (środa) przeprowadzimy ważne prace modernizacyjne, które usprawnią nasze systemy obsługi klienta.

25.04.2019

Komunikat

Jeśli nie opłacaliście faktur za prąd, wysłaliśmy do Was wezwanie do zapłaty.

  • 1
  • 2
Polityka cookies

Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.