Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Gdzie uzyskam pomoc w sprawie ENERGA24?
Zaloguj się do ENERGA24i przejdź do zakładki ZGŁOSZENIA, aby do nas napisać lub skorzystaj zformularza kontaktowegona naszej stronie. Na Twoje zgłoszenie odpowiemy mailowo.
Jak mogę zmienić adres e-mail do logowania?
Zaloguj się do ENERGA24i przejdź do zakładki Ustawienia danych do logowania, która jest dostępna w prawym górnym rogu strony. Przejdź do sekcji Dane logowania, wpisz dwukrotnie swój nowy adres e-mail i zapisz zmiany. Na Twój nowy adres e-mail wyślemy wiadomość z linkiem do potwierdzenia zmiany adresu. Adres zmieni się, gdy klikniesz w link.
Jak mogę aktywować eFakturę?
Zaloguj się do ENERGA24i przejdź do zakładki ZGŁOSZENIA lub skorzystaj zformularza kontaktowegona naszej stronie. Wybierz kategorię sprawy: Zgłoszenie, następnie temat sprawy: Faktury i płatności oraz szczegóły sprawy: eFaktura.