Wróć do listy

Kontynuujemy aktualizację systemu obsługi klientów

We wrześniu prowadzimy prace modernizacyjne, które usprawnią systemy obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do naszych usług. 

Jakie są możliwe utrudnienia
Nasi klienci otrzymują informacje o utrudnieniach poprzez wiadomość SMS oraz e-mail. Powiadomienia wysyłamy z wyprzedzeniem. 

W czasie prac modernizacyjnych możesz mieć trudność z: 

  • rozliczeniem swojego zużycia prądu w usłudze Rozliczenia Rzeczywiste we wszystkich dostępnych opcjach rozliczenia (między 31 sierpnia a 23 września),
  • doładowaniem licznika przedpłatowego we wszystkich dostępnych opcjach doładowania (między 18 a 23 września),
  • zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta
    (między 17 a 25 września),
  • podglądem faktury i sprawdzeniem salda konta (do 8 października). 

Jak się przygotować 
Zachęcamy, aby doładować liczniki przedpłatowe wcześniej.

Możesz to zrobić na kilka sposobów:

  • w elektronicznym biurze obsługi klienta, 
  • w punktach sieci Moje Rachunki, Payland Net i epay,
  • przez stronę energa.pl/dom/doladowanie_licznika.

Wcześniej możesz też rozliczyć swoje zużycie prądu:

  • w elektronicznym biurze obsługi klienta, 
  • w punktach sieci Moje Rachunki.

Zapewniamy, że wszyscy nasi klienci – w czasie prac technicznych – będą mieli dostęp do prądu. Jeśli nie doładujesz licznika na czas, wystarczy, że skontaktujesz się z naszą infolinią pod numerem 555 555 555.
Pomożemy Ci wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika.

Polityka cookies

Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.