Wróć do listy

Kontynuujemy aktualizację systemu obsługi klientów

We wrześniu przeprowadzimy prace modernizacyjne, które usprawnią systemy obsługi klienta. W tym czasie – u niektórych klientów – mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do naszych usług.  Komunikat nie dotyczy klientów, którzy posiadają konto w serwisie Energa24.

Jakie są możliwe utrudnienia

W czasie prac modernizacyjnych możesz mieć trudność z rozliczeniem swojego zużycia prądu w usłudze Rozliczenia Rzeczywiste.  Przygotuj się i – na wszelki wypadek – zrealizuj wcześniej wszystkie ważne sprawy. Rozlicz swoje zużycie prądu:

  • w elektronicznym biurze obsługi klienta lub 
  • w punktach sieci Moje Rachunki.

​​​
Co jeszcze jest ważne

Wszyscy klienci, którzy udostępnili nam swoje dane kontaktowe, otrzymają od nas informacje o utrudnieniach poprzez wiadomość SMS oraz e-mail. Aktualne informacje o bieżących utrudnieniach będziemy również publikować tutaj, czyli na stronie energa.pl w zakładce Aktualności.

Przepraszamy za utrudnienia

Polityka cookies

Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.