Wróć do listy

Zaplanowaliśmy prace serwisowe

Od 18 do 26 lutego przeprowadzimy prace serwisowe naszego systemu obsługi klienta. 

W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do: 

  • usługi Rozliczenia Rzeczywiste – do 24 lutego do godziny 19,
  • usługi eFaktura i aktualnego salda konta,
  • platformy ENERGA24 – od 19 lutego od godziny 17.30 do 26 lutego do godziny 3,
  • platformy eBOK – od 18 lutego od godziny 17.30 do 27 lutego do godziny 16,
  • doładowań liczników przedpłatowych – od 19 lutego od godziny 21 do 22 lutego do godziny 1.

W tym czasie nie wystawimy Ci ani eFaktury, ani faktury papierowej. Fakturę wyślemy z opóźnieniem. 

Przepraszamy za utrudnienia.

 

 

 

Polityka cookies

Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.