Wróć do listy

Kontynuujemy aktualizację systemu obsługi klientów.

W listopadzie prowadzimy prace modernizacyjne, które usprawnią systemy obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do naszych usług. 

 

Jakie są możliwe utrudnienia
Nasi klienci otrzymają informacje o utrudnieniach poprzez wiadomość SMS oraz e-mail. Powiadomienia wysyłamy z wyprzedzeniem. 

W czasie prac modernizacyjnych mogą wystąpić trudności z: 

  • rozliczeniem zużycia prądu w usłudze Rozliczenia Rzeczywiste – między 1 a 27 listopada,
  • doładowaniem licznika przedpłatowego – między 20 a 24 listopada, 
  • zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta – między 19 a 26 listopada,
  • podglądem faktury i sprawdzeniem salda konta – od 1 do 27 listopada. 
     

Jak się przygotować 
Zachęcamy, aby doładować liczniki przedpłatowe wcześniej.

Można to zrobić na kilka sposobów:

Wcześniej można też rozliczyć swoje zużycie prądu:

  • w elektronicznym biurze obsługi klienta, 
  • w punktach sieci Moje Rachunki.

Zapewniamy, że wszyscy nasi klienci – w czasie prac technicznych – będą mieli dostęp do prądu. Jeśli klient nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z naszą infolinią pod numerem 555 555 555.
Pomożemy wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika.

W tym czasie nie będzie również dostępu do serwisu ENERGA24.

Przepraszamy za utrudnienia.

Polityka cookies

Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.