W listopadzie prowadzimy prace modernizacyjne, które usprawnią systemy obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do naszych usług.
Jakie są możliwe utrudnienia
Nasi klienci otrzymają informacje o utrudnieniach poprzez wiadomość SMS oraz e-mail. Powiadomienia wysyłamy z wyprzedzeniem.
W czasie prac modernizacyjnych mogą wystąpić trudności z:
- rozliczeniem zużycia prądu w usłudze Rozliczenia Rzeczywiste – między 1 a 27 listopada,
- doładowaniem licznika przedpłatowego – między 20 a 24 listopada,
- zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta – między 19 a 26 listopada,
- podglądem faktury i sprawdzeniem salda konta – od 1 do 27 listopada.
Jak się przygotować
Zachęcamy, aby doładować liczniki przedpłatowe wcześniej.
Można to zrobić na kilka sposobów:
- w elektronicznym biurze obsługi klienta,
- w punktach sieci Moje Rachunki, Payland Net i epay,
- przez stronę energa.pl/dom/doladowanie_licznika.
Wcześniej można też rozliczyć swoje zużycie prądu:
- w elektronicznym biurze obsługi klienta,
- w punktach sieci Moje Rachunki.
Zapewniamy, że wszyscy nasi klienci – w czasie prac technicznych – będą mieli dostęp do prądu. Jeśli klient nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z naszą infolinią pod numerem 555 555 555.
Pomożemy wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika.
W tym czasie nie będzie również dostępu do serwisu ENERGA24.
Przepraszamy za utrudnienia.