Potrzebujesz szybkiej odpowiedzi?
Spróbuj wyszukiwarki

Co to są Płatności Online?

Kto może skorzystać z Płatności Online?

Ile kosztuje usługa Płatności Online?

Dlaczego w usłudze Płatności Online, pobierany jest mój e-mail?

Czy Płatności Online są bezpieczne?

Gdzie mogę sprawdzić status realizacji płatności Online w eBOK/Energa24?

Czy muszę zaakceptować regulamin usługi Płatności Online?

Jaki jest czas na rozpatrzenia reklamacji Płatności Online?

Co zrobić, gdy podczas realizacji Płatności Online, przeglądarka internetowa nie odpowiada ponad 15 sekund?

Czy mogę odwołać zlecenie Płatności Online?

Jakie są minimalne wymagania sprzętowe i systemowe do obsługi usługi Płatności Online na eBOK/Energa24?

Jaka jest lista banków realizujących obsługę Płatności Online?

Dlaczego nie wszystkie banki realizują usługę Płatności Online?

Jak reklamować usługę Płatności Online?

Regulamin Płatności Online w systemie BlueCash

Polityka cookies
Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu.
Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.