Wróć do listy

Zmniejszamy ryzyko zarażenia koronawirusem

Dla każdego z nas, najbezpieczniej jest teraz zostać w domu. 
Pamiętaj, wszystkie sprawy załatwisz bez wychodzenia z domu - przez internet.

Na energa.pl:

Po zalogowaniu do naszego elektonicznego biura obsługi klienta:

  • opłacisz rachunek
  • włączysz usługi takie jak np. eFaktura.

Wciąż możesz skontaktować się z nami przez:

  • infolinię pod numerem 555 555 555 
    Koszt połączenia według stawek Twojego operatora telefonicznego. 
    Porozmawiasz z nami od godziny 7 do 16, jeśli jesteś klientem indywidualnym
    lub od godziny 8 do 16 jeśli jesteś przedstawicielem firmy.
  • elektroniczne biuro obsługi klienta,
  • live chat.

Uwaga zmieniamy niektóre godziny salonów sprzedaży.

Aktualne godziny znajdziesz tutaj.

 

Może Cię również
zainteresować

25.03.2020

Ostrzeżenie przed oszustami, którzy podszywają się pod Energę

Uważaj! Nieznani sprawcy podszywają się pod spółki Grupy Energa.
Oszuści wysyłają SMS z wezwaniami do zapłaty zaległości i groźbą odłączenia prądu.

05.02.2020

Kontynuujemy aktualizację systemu obsługi klientów

W lutym prowadzimy prace modernizacyjne, które usprawnią nasze systemy obsługi klienta.
W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do naszych usług. Sprawdź, jak się przygotować.

 

22.01.2020

Ostrzeżenie przed oszustami, którzy podszywają się pod Energę

Uważaj! Nieznani sprawcy podszywają się pod Spółki Grupy Energa.
Oszuści wysyłają fałszywe e-maile informujące o zaległościach, które mogą zawierać niebezpieczny plik.

Polityka cookies

Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.