Wróć do listy

Energa Obrót kontynuuje prace nad zmianą systemu obsługi klientów

We wrześniu Energa Obrót przeprowadzi kolejne prace modernizacyjne, które usprawnią systemy obsługi klienta. Będzie się to wiązać się z przejściowymi utrudnieniami.

We wrześniu Energa Obrót przeprowadzi kolejne prace modernizacyjne, które usprawnią systemy obsługi klienta. Będzie się to wiązać się z przejściowymi utrudnieniami.

Energa Obrót przygotowuje się do kolejnego etapu prac modernizacyjnych systemu obsługi klienta. W związku z tym od 1 do 30 września u części naszych klientów w różnych terminach mogą wystąpić utrudnienia w korzystaniu z usług spółki.

Ze względu na dynamiczny przebieg całego procesu prosimy o śledzenie informacji na stronie energa.pl. Do klientów, do których mamy aktualne dane kontaktowe, wysyłamy wiadomości sms oraz e-mail z istotnymi szczegółami. Prosimy o ich uważne śledzenie, w tym folderu „spam” lub „wiadomości-śmieci” swojej poczty elektronicznej.

Zachęcamy również do śledzenia ważnych informacji w serwisach internetowej obsługi klienta - ENERGA24 i eBOK, szczegółowe komunikaty zamieszczamy tam z odpowiednim wyprzedzeniem.

Utrudnienia, o których mowa, mogą dotyczyć m.in.:

  • czasowej niedostępności elektronicznych platform eBOK lub ENERGA24,
  • nieaktualnych sald w każdym z dostępnych kanałów obsługowych.

 

Rozliczenia Rzeczywiste

Mogą również pojawić się trudności z wprowadzeniem odczytu i rozliczeniem zużycia prądu w ramach usługi Rozliczeń Rzeczywistych. Dlatego zachęcamy do zrobienia rozliczenia z wyprzedzeniem, przed 1 września. Kolejne rozliczenie dla większości klientów będzie możliwe po 1 października. Późniejsze niż zwykle rozliczenie w tym przypadku nie spowoduje dezaktywacji usługi.

Utrudnienia, o których mowa, mogą dotyczyć m.in.:

  • w elektronicznym biurze obsługi klienta (raz w ciągu miesiąca),
  • w punktach sieci Moje Rachunki (w tym przypadku możliwe jest rozliczenie dwa razy w ciągu miesiąca z zachowaniem 10 dni kalendarzowych od poprzedniego rozliczenia).

 

Liczniki przedpłatowe

Od 19 do 27 września niewielka grupa klientów może mieć trudności z doładowaniem liczników przedpłatowych. W związku z tym zachęcamy, aby doładować swoje urządzenia do 18 września. Zapewniamy, że nikogo nie zostawimy bez dostępu do prądu. Jeśli klient nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu (nr tel. 555 555 555 (koszt połączenia według stawek Twojego operatora telefonicznego). Nasi konsultanci pomogą wygenerować kod, który umożliwi doładowanie urządzenia.

Komunikat dla klientów z oddziałów: gdańskiego, płockiego, słupskiego i toruńskiego

W trakcie prac technicznych nasi klienci z oddziałów: gdańskiego, płockiego, słupskiego i toruńskiego nie będą mogli:

  • wprowadzić odczytu i rozliczyć zużytego prądu (usługa Rozliczenie Rzeczywiste) w żadnej z dostępnych opcji rozliczenia ani w żadnym kanale obsługowym. Jeśli klient uzupełni i potwierdzi stan licznika w serwisie eBOK, transakcja nie zostanie zrealizowana (od 1 do 30 września);
  • sprawdzić aktualnego salda w żadnym z dostępnych kanałów obsługowych (od 1 września do 8 października);
  • zalogować się do elektronicznego biura obsługi klienta eBOK (od 19 do 27 września).

 

W tym czasie nie wystawimy ani eFaktur, ani faktur papierowych. Wysyłkę faktur rozpoczniemy po 8 października. Przepraszamy za utrudnienia.

Numery punktów poboru energii klientów ze wskazanych oddziałów zaczynają się od numerów „PL00373…, PL00377…, PL00378…, PL00379…,”. Numery te można znaleźć na fakturze lub umowie. 

Przepraszamy za utrudnienia.

Wkrótce zamieścimy kolejne informacje

 

Może Cię również
zainteresować

19.06.2020

Czasowe utrudnienia w dostępie do usług. Sprawdź, co może nie działać.

Od 20 czerwca od godziny 22.45 do 21 czerwca do godziny 23.59 przeprowadzimy prace aktualizacyjne naszego systemu obsługi.

02.06.2020

Zmiana Taryfy Polskiej Spółki Gazownictwa sp. z o.o. od 1 czerwca 2020 roku

Taryfa Twojego dystrybutora zmieniła się od 1 czerwca 2020 roku. 
W taryfie nie zmieniły się stawki opłat.

26.05.2020

Czasowe utrudnienia w dostępie do usług

Od 28 maja od godziny 15 do 29 maja do godziny 13 przeprowadzimy prace aktualizacyjne naszego systemu obsługi.

24.04.2020

Energa Obrót kontynuuje aktualizację systemu obsługi klientów

W maju przeprowadzimy prace modernizacyjne, które usprawnią systemy obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług spółki.

Polityka cookies

Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.