W styczniu prowadzimy dalsze prace serwisowe, które usprawnią systemy obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do naszych usług.
Jakie są możliwe utrudnienia
Nasi klienci otrzymują informacje o utrudnieniach poprzez wiadomość SMS oraz e-mail. Powiadomienia wysyłamy z wyprzedzeniem.
W czasie prac modernizacyjnych mogą wystąpić trudności z:
- rozliczeniem zużycia prądu w usłudze Rozliczenia Rzeczywiste – między 30 grudnia a 28 stycznia,
- zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta – między 21 a 30 stycznia,
- podglądem faktury i sprawdzeniem salda konta – między 4 stycznia a 5 lutego.
Faktury wyślemy również z opóźnieniem.
Do 29 grudnia można rozliczyć swoje zużycie prądu:
- w elektronicznym biurze obsługi klienta,
- w punktach sieci Moje Rachunki.
Prace serwisowe a doładowanie liczników przedpłatowych
Między 22 a 25 stycznia będzie można doładować liczniki przedpłatowe tylko raz poprzez:
- elektroniczne biuro obsługi klienta,
- punkty sieci Moje Rachunki, Payland Net i epay lub
- stronę energa.pl/dom/doladowanie_licznika.
Przepraszamy za utrudnienia