Wróć do listy

Kontynuujemy aktualizację systemu obsługi klientów

W sierpniu przeprowadzimy prace modernizacyjne, które usprawnią systemy obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do naszych usług. 

Jakie są możliwe utrudnienia

Wszyscy klienci, którzy udostępnili Enerdze swoje dane kontaktowe,
otrzymają od nas informacje o utrudnieniach poprzez wiadomość SMS oraz e-mail. Powiadomienia wyślemy z wyprzedzeniem.
Aktualne informacje o bieżących utrudnieniach będziemy również publikować na stronie energa.pl. 

 

W czasie prac modernizacyjnych możesz mieć trudność z:

  • rozliczeniem swojego zużycia prądu w usłudze Rozliczenia Rzeczywiste we wszystkich dostępnych opcjach rozliczenia (usługa Rozliczenia Rzeczywiste będzie niedostępna od 31 lipca od godz. 20 do 4 września),
  • doładowaniem licznika przedpłatowego we wszystkich dostępnych opcjach doładowania (między 17 a 18 sierpnia oraz między 21 a 26 sierpnia),
  • zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta (między 20 a 27 sierpnia),
  • podglądem faktury i sprawdzeniem salda konta (do 8 września).

​​​
Jak się przygotować

Zachęcamy, aby doładować liczniki przedpłatowe wcześniej.
​​​​​​​Możesz to zrobić na kilka sposobów:

  • w elektronicznym biurze obsługi klienta,
  • w punktach sieci Moje Rachunki, Payland Net i epay,
  • przez stronę energa.pl/dom/doladowanie_licznika.

Wcześniej możesz też rozliczyć swoje zużycie prądu:

  • w elektronicznym biurze obsługi klienta,
  • w punktach sieci Moje Rachunki.

Zapewniamy, że wszyscy nasi klienci – w czasie prac technicznych – będą mieli dostęp do prądu.
Jeśli nie doładujesz licznika na czas, wystarczy, że skontaktujesz się z naszą infolinią pod numerem 555 555 555. Pomożemy Ci wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika.

Może Cię również
zainteresować

30.12.2020

Zmiana Taryfy ENERGA-OBRÓT S.A. dla energii elektrycznej na 2021 rok

Od 1 stycznia 2021 roku zmienia się Taryfa ENERGA-OBRÓT S.A. dla energii elektrycznej.

29.12.2020

Sprawdź, jak skontaktować się z nami w Sylwestra

W okresie noworocznym pracujemy w innych godzinach niż zwykle. 

22.12.2020

Kontynuujemy aktualizację systemu obsługi klientów

W styczniu prowadzimy dalsze prace serwisowe, które usprawnią systemy obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do naszych usług. 

11.12.2020

Komunikat dla klientów z grupą taryfową C1x

Wyłączamy usługę Rozliczenia Rzeczywiste w grupie taryfowej C1x

Polityka cookies

Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.