Wróć do listy

Przerwa techniczna w dostępie do usług

Wyłączenie usług doładowania liczników przedpłatowych i Rozliczeń Rzeczywistych oraz serwisów elektronicznej obsługi klienta.

Od 19 lipca (piątek) od godziny 17 do 27 lipca (sobota) przeprowadzimy ważne prace modernizacyjne, które usprawnią nasze systemy obsługi klienta.

Możliwe utrudnienia

W tym czasie nie będą mogli Państwo:

1. doładować licznika przedpłatowego – wszystkie możliwe formy wygenerowania kodu doładowania zostaną wyłączone również poprzez sieci Moje Rachunki, Payland Net oraz ePay,

2. rozliczyć zużytego prądu w usłudze Rozliczeń Rzeczywistych – wszystkie kanały zostaną wyłączone:

  • obsługowe: infolinia, czat, salony sprzedaży, kontaktowe formularze online, 
  • w punktach sieci Moje Rachunki,
  • w serwisach eBOK, ENERGA24.

Ponadto nie będzie możliwe:

  • zalogowanie się do konta w serwisie ENERGA24,
  • zalogowanie się do konta w serwisie eBOK (od 18 do 31 lipca),
  • sprawdzenie aktualnego salda (od 19 do 31 lipca).

 Jak się przygotować

Zachęcamy naszych klientów, aby dokonali rozliczenia zużytego prądu za bieżący miesiąc do 30 czerwca. Kolejne rozliczenie będzie możliwe po 1 sierpnia.

Prosimy, aby do 18 lipca (czwartek):

  • doładować licznik przedpłatowy poprzez serwis ENERGA24 lub w punktach sieci Moje Rachunki, Payland Net oraz ePay, 
  • wprowadzić odczyt licznika i rozliczyć zużyty prąd (w przypadku usługi Rozliczeń Rzeczywistych).

Aktualizacja

W trakcie trwających prac systemowych najprostszą drogą doładowania licznika przedpłatowego jest kontakt z naszą infolinią pod numerem 555 555 555*. Konsultanci wygenerują kod i umożliwią doładowanie licznika.

* Koszt połączenia według stawek Twojego operatora telefoniczneg

Przepraszamy za utrudnienia

 

Może Cię również
zainteresować

19.06.2020

Czasowe utrudnienia w dostępie do usług. Sprawdź, co może nie działać.

Od 20 czerwca od godziny 22.45 do 21 czerwca do godziny 23.59 przeprowadzimy prace aktualizacyjne naszego systemu obsługi.

02.06.2020

Zmiana Taryfy Polskiej Spółki Gazownictwa sp. z o.o. od 1 czerwca 2020 roku

Taryfa Twojego dystrybutora zmieniła się od 1 czerwca 2020 roku. 
W taryfie nie zmieniły się stawki opłat.

26.05.2020

Czasowe utrudnienia w dostępie do usług

Od 28 maja od godziny 15 do 29 maja do godziny 13 przeprowadzimy prace aktualizacyjne naszego systemu obsługi.

24.04.2020

Energa Obrót kontynuuje aktualizację systemu obsługi klientów

W maju przeprowadzimy prace modernizacyjne, które usprawnią systemy obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług spółki.

Polityka cookies

Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.