Wróć do listy

10 listopada zaplanowaliśmy ważne prace serwisowe

Tymczasowo wyłączamy dostęp do platformy ENERGA24.

Jakie są możliwe utrudnienia
W trakcie naszych prac mogą wystąpić trudności z logowaniem do platformy ENERGA24 oraz: 

  • doładowaniem licznika przedpłatowego
  • rozliczeniem zużycia prądu w usłudze Rozliczenia Rzeczywiste
  • dostępem do aktualnego salda.

Jak się przygotować 
Zachęcamy, aby doładować liczniki przedpłatowe wcześniej.

Można to zrobić na kilka sposobów:

Wcześniej można też rozliczyć swoje zużycie prądu:

  • w elektronicznym biurze obsługi klienta, 
  • w punktach sieci Moje Rachunki.
     

Przepraszamy za utrudnienia.

Może Cię również
zainteresować

30.12.2020

Zmiana Taryfy ENERGA-OBRÓT S.A. dla energii elektrycznej na 2021 rok

Od 1 stycznia 2021 roku zmienia się Taryfa ENERGA-OBRÓT S.A. dla energii elektrycznej.

29.12.2020

Sprawdź, jak skontaktować się z nami w Sylwestra

W okresie noworocznym pracujemy w innych godzinach niż zwykle. 

22.12.2020

Kontynuujemy aktualizację systemu obsługi klientów

W styczniu prowadzimy dalsze prace serwisowe, które usprawnią systemy obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do naszych usług. 

11.12.2020

Komunikat dla klientów z grupą taryfową C1x

Wyłączamy usługę Rozliczenia Rzeczywiste w grupie taryfowej C1x

Polityka cookies

Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.