Wróć do listy

Zaplanowaliśmy prace serwisowe

Od 18 do 26 lutego przeprowadzimy prace serwisowe naszego systemu obsługi klienta. 

W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do: 

  • usługi Rozliczenia Rzeczywiste – do 24 lutego do godziny 19,
  • usługi eFaktura i aktualnego salda konta,
  • platformy ENERGA24 – od 19 lutego od godziny 17.30 do 26 lutego do godziny 3,
  • platformy eBOK – od 18 lutego od godziny 17.30 do 27 lutego do godziny 16,
  • doładowań liczników przedpłatowych – od 19 lutego od godziny 21 do 22 lutego do godziny 1.

W tym czasie nie wystawimy Ci ani eFaktury, ani faktury papierowej. Fakturę wyślemy z opóźnieniem. 

Przepraszamy za utrudnienia.

 

 

 

Może Cię również
zainteresować

29.01.2021

Zmiana Taryfy Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. dla dystrybucji paliwa gazowego

Od 1 lutego 2021 roku zmienia się Taryfa Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. dla dystrybucji paliwa gazowego.

29.01.2021

Zmiana Taryfy Tauron Dystrybucja S.A. dla energii elektrycznej

Od 1 lutego 2021 roku zmienia się Taryfa Tauron Dystrybucja S.A. dla energii elektrycznej.

29.01.2021

Zmiana Taryfy PGE Dystrybucja S.A. dla energii elektrycznej

Od 1 lutego 2021 roku zmienia się Taryfa PGE Dystrybucja S.A. dla energii elektrycznej.

Polityka cookies

Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.