Wróć do listy

Komunikat dotyczący przerwy w dostawie energii elektrycznej

Dopuszczalny czas trwania przerw w dostarczaniu energii elektrycznej, jaki wynika z prawa.

Nie może on przekroczyć:

  • 16 godzin – w przypadku jednorazowej przerwy planowanej,
  • 24 godzin – w przypadku jednorazowej przerwy nieplanowanej,
  • 35 godzin w ciągu roku – w przypadku przerw planowanych,
  • 48 godzin w ciągu roku – w przypadku przerw nieplanowanych.

Dotyczy to klientów zakwalifikowanych do IV lub V grupy przyłączeniowej. W przypadku klientów zakwalifikowanych do I, II, III lub VI grupy przyłączeniowej, dopuszczalny czas trwania przerw określa umowa kompleksowa.

 

Może Cię również
zainteresować

04.03.2024

Relokacja salonu sprzedaży w Słupsku

26 kwietnia nasz salon w Słupsku na ul. Tuwima 6/7  jest otwarty w skróconych godzinach od 8.00 do 13.00. Po tym terminie salon zostanie przeniesiony do nowej lokalizacji.  

04.03.2024

Komunikat dla konsumentów

Jeżeli od 1 stycznia 2020 roku do 30 września 2023 roku skorzystali Państwo z naszej oferty, a następnie umowa została wypowiedziana oraz zapłacili nam Państwo jednorazowe i zryczałtowane odszkodowanie, mają Państwo możliwość złożenia wniosku o jego zwrot.

19.02.2024

23 lutego niektóre z naszych salonów będą nieczynne

🔍📅 23 lutego niektóre z naszych salonów w Elblągu, Gdańsku, Gdyni, Koszalinie, Olsztynie, Płocku i Toruniu będą nieczynne. Sprawdź, gdzie będzie otwarty najbliższy salon.

24.01.2024

Krajowy system eFaktur zostanie wdrożony w późniejszym terminie

📢 🕑 📅 Krajowy System eFaktur (KSeF) [1], który miał obowiązywać w formie obligatoryjnej od 1 lipca 2024 roku zostanie wdrożony w późniejszym terminie.

Zgodnie z komunikatem z 19 stycznia br. [2] Ministerstwo Finansów przeprowadzi audyt i wskaże nowy termin wdrożenia systemu.