Wróć do listy

Czasowe wyłączenie dostępu do usług Energi

Od 11 grudnia od godziny 18 do 12 grudnia do godziny 6 przeprowadzimy prace serwisowe w naszym systemie obsługi.

Możliwe ograniczenia

W tym czasie nasi klienci nie będą mogli:

  • doładować licznika przedpłatowego - wszystkie możliwe formy wygenerowania kodu doładowania oraz doładowania liczników przedpłatowych zostaną wyłączone.
    UWAGA!, DOTYCZY TYLKO KLIENTÓW Z ODDZIAŁU PŁOCKIEGO,
  • wprowadzić odczytu i rozliczyć zużytego prądu (usługa Rozliczenie Rzeczywiste) w żadnej z dostępnych opcji rozliczenia,
  • zalogować się do swojego konta w serwisie ENERGA24 (serwis wyłączymy o 17.30).

Przepraszamy za utrudnienia

 

Może Cię również
zainteresować

25.03.2020

Ostrzeżenie przed oszustami, którzy podszywają się pod Energę

Uważaj! Nieznani sprawcy podszywają się pod spółki Grupy Energa.
Oszuści wysyłają SMS z wezwaniami do zapłaty zaległości i groźbą odłączenia prądu.

11.03.2020

Zmniejszamy ryzyko zarażenia koronawirusem

Dla każdego z nas, najbezpieczniej jest teraz zostać w domu. 
Pamiętaj, wszystkie sprawy załatwisz bez wychodzenia z domu - przez internet.

05.02.2020

Kontynuujemy aktualizację systemu obsługi klientów

W lutym prowadzimy prace modernizacyjne, które usprawnią nasze systemy obsługi klienta.
W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do naszych usług. Sprawdź, jak się przygotować.

 

22.01.2020

Ostrzeżenie przed oszustami, którzy podszywają się pod Energę

Uważaj! Nieznani sprawcy podszywają się pod Spółki Grupy Energa.
Oszuści wysyłają fałszywe e-maile informujące o zaległościach, które mogą zawierać niebezpieczny plik.

Polityka cookies

Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.