Wróć do listy

Energa Obrót kontynuuje prace nad zmianą systemu obsługi klientów

We wrześniu Energa Obrót przeprowadzi kolejne prace modernizacyjne, które usprawnią systemy obsługi klienta. Będzie się to wiązać się z przejściowymi utrudnieniami.

Energa Obrót przygotowuje się do kolejnego etapu prac modernizacyjnych systemu obsługi klienta. W związku z tym od 1 do 30 września u części naszych klientów w różnych terminach mogą wystąpić utrudnienia w korzystaniu z usług spółki.

Ze względu na dynamiczny przebieg całego procesu prosimy o śledzenie informacji na stronie energa.pl. Do klientów, do których mamy aktualne dane kontaktowe, wysyłamy wiadomości sms oraz e-mail z istotnymi szczegółami. Prosimy o ich uważne śledzenie, w tym folderu „spam” lub „wiadomości-śmieci” swojej poczty elektronicznej.

Zachęcamy również do śledzenia ważnych informacji w serwisach internetowej obsługi klienta - ENERGA24 i eBOK, szczegółowe komunikaty zamieszczamy tam z odpowiednim wyprzedzeniem.

Utrudnienia, o których mowa, mogą dotyczyć m.in.:

  • czasowej niedostępności elektronicznych platform eBOK lub ENERGA24,
  • nieaktualnych sald w każdym z dostępnych kanałów obsługowych.

Rozliczenia Rzeczywiste

Mogą również pojawić się trudności z wprowadzeniem odczytu i rozliczeniem zużycia prądu w ramach usługi Rozliczeń Rzeczywistych. Dlatego zachęcamy do zrobienia rozliczenia z wyprzedzeniem, przed 1 września. Kolejne rozliczenie dla większości klientów będzie możliwe po 1 października. Późniejsze niż zwykle rozliczenie w tym przypadku nie spowoduje dezaktywacji usługi.

Utrudnienia, o których mowa, mogą dotyczyć m.in.:

  • w elektronicznym biurze obsługi klienta (raz w ciągu miesiąca),
  • w punktach sieci Moje Rachunki (w tym przypadku możliwe jest rozliczenie dwa razy w ciągu miesiąca z zachowaniem 10 dni kalendarzowych od poprzedniego rozliczenia).

Liczniki przedpłatowe

Od 19 do 27 września niewielka grupa klientów może mieć trudności z doładowaniem liczników przedpłatowych. W związku z tym zachęcamy, aby doładować swoje urządzenia do 18 września. Zapewniamy, że nikogo nie zostawimy bez dostępu do prądu. Jeśli klient nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu (nr tel. 555 555 555 (koszt połączenia według stawek Twojego operatora telefonicznego). Nasi konsultanci pomogą wygenerować kod, który umożliwi doładowanie urządzenia.

Komunikat dla klientów z oddziałów: gdańskiego, płockiego, słupskiego i toruńskiego

W trakcie prac technicznych nasi klienci z oddziałów: gdańskiego, płockiego, słupskiego i toruńskiego nie będą mogli:

  • wprowadzić odczytu i rozliczyć zużytego prądu (usługa Rozliczenie Rzeczywiste) w żadnej z dostępnych opcji rozliczenia ani w żadnym kanale obsługowym. Jeśli klient uzupełni i potwierdzi stan licznika w serwisie eBOK, transakcja nie zostanie zrealizowana (od 1 do 30 września);
  • sprawdzić aktualnego salda w żadnym z dostępnych kanałów obsługowych (od 1 września do 8 października);
  • zalogować się do elektronicznego biura obsługi klienta eBOK (od 19 do 27 września).

W tym czasie nie wystawimy ani eFaktur, ani faktur papierowych. Wysyłkę faktur rozpoczniemy po 8 października. Przepraszamy za utrudnienia.

Numery punktów poboru energii klientów ze wskazanych oddziałów zaczynają się od numerów „PL00373…, PL00377…, PL00378…, PL00379…,”. Numery te można znaleźć na fakturze lub umowie. 

Przepraszamy za utrudnienia.

Wkrótce zamieścimy kolejne informacje

Może Cię również
zainteresować

11.09.2020

Kontynuujemy aktualizację systemu obsługi klientów

We wrześniu prowadzimy prace modernizacyjne, które usprawnią systemy obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do naszych usług. 

03.09.2020

Czasowe utrudnienia w dostępie do usług Energi Sprawdź, co może nie działać

Od 4 września od godziny 21.45 do 6 września do godziny 18.30 przeprowadzimy prace aktualizacyjne naszego systemu obsługi.

28.08.2020

Kontynuujemy aktualizację systemu obsługi klientów

We wrześniu przeprowadzimy prace modernizacyjne, które usprawnią systemy obsługi klienta. W tym czasie – u niektórych klientów – mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do naszych usług. 

Komunikat nie dotyczy klientów, którzy posiadają konto w serwisie Energa24.

23.07.2020

Kontynuujemy aktualizację systemu obsługi klientów

W sierpniu przeprowadzimy prace modernizacyjne, które usprawnią systemy obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do naszych usług. 

Polityka cookies

Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.