Wróć do listy

Energa Obrót kontynuuje aktualizację systemu obsługi klientów

W maju przeprowadzimy prace modernizacyjne, które usprawnią systemy obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług spółki.

 
Jakie są możliwe utrudnienia

Wszyscy klienci, którzy udostępnili Enerdze swoje dane kontaktowe, otrzymają informacje o utrudnieniach poprzez wiadomość SMS oraz e-mail. Powiadomienia dotrą do klientów z wyprzedzeniem.

Aktualne informacje o bieżących utrudnieniach, spółka będzie również publikować na stronie energa.pl. 

W czasie prac modernizacyjnych niektórzy nasi klienci mogą mieć trudność z:

  • rozliczeniem swojego zużycia prądu w usłudze Rozliczenia Rzeczywiste we wszystkich dostępnych opcjach rozliczenia (usługa Rozliczenie Rzeczywiste będzie niedostępna od 30 kwietnia od godz. 20 do 29 maja),
  • doładowaniem licznika przedpłatowego we wszystkich dostępnych opcjach doładowania (miedzy 15 a 19 maja),
  • zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta (między 11 a 20 maja),
  • podglądem faktury i sprawdzeniem salda konta (salda mogą być niedostępne do 28 maja).
     

Jak się przygotować

Zachęcamy, aby klienci doładowali liczniki przedpłatowe wcześniej. Można to zrobić na kilka sposobów:

  • w elektronicznym biurze obsługi klienta,
  • w punktach sieci Moje Rachunki, Payland Net i epay,
  • przez stronę energa.pl/dom/doladowanie_licznika.

Wcześniej można również rozliczyć swoje zużycie prądu:

  • w elektronicznym biurze obsługi klienta,
  • w punktach sieci Moje Rachunki.

Zapewniamy, że wszyscy nasi klienci – w czasie prac technicznych – będą mieli dostęp do prądu.

Jeśli klient nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu pod numerem 555 555 555. Konsultanci pomogą wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika.

Może Cię również
zainteresować

11.09.2020

Prowadzimy prace serwisowe. Sprawdź, co może nie działać.

Od 26 września od godziny 7 do 28 września do godziny 14 niektórzy nasi klienci nie będą mogli doładować liczników przedpłatowych. W tym czasie wyłączymy wszystkie możliwe formy wygenerowania kodów oraz doładowania liczników przedpłatowych.

11.09.2020

Kontynuujemy aktualizację systemu obsługi klientów

We wrześniu prowadzimy prace modernizacyjne, które usprawnią systemy obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do naszych usług. 

03.09.2020

Czasowe utrudnienia w dostępie do usług Energi Sprawdź, co może nie działać.

Od 4 września od godziny 21.45 do 6 września do godziny 18.30 przeprowadzimy prace aktualizacyjne naszego systemu obsługi.

28.08.2020

Kontynuujemy aktualizację systemu obsługi klientów

We wrześniu przeprowadzimy prace modernizacyjne, które usprawnią systemy obsługi klienta. W tym czasie – u niektórych klientów – mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do naszych usług. 

Komunikat nie dotyczy klientów, którzy posiadają konto w serwisie Energa24.

Polityka cookies

Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.