Wróć do listy

Energa Obrót kontynuuje aktualizację systemu obsługi klientów

W maju przeprowadzimy prace modernizacyjne, które usprawnią systemy obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług spółki.

 
Jakie są możliwe utrudnienia

Wszyscy klienci, którzy udostępnili Enerdze swoje dane kontaktowe, otrzymają informacje o utrudnieniach poprzez wiadomość SMS oraz e-mail. Powiadomienia dotrą do klientów z wyprzedzeniem.

Aktualne informacje o bieżących utrudnieniach, spółka będzie również publikować na stronie energa.pl. 

W czasie prac modernizacyjnych niektórzy nasi klienci mogą mieć trudność z:

  • rozliczeniem swojego zużycia prądu w usłudze Rozliczenia Rzeczywiste we wszystkich dostępnych opcjach rozliczenia (usługa Rozliczenie Rzeczywiste będzie niedostępna od 30 kwietnia od godz. 20 do 29 maja),
  • doładowaniem licznika przedpłatowego we wszystkich dostępnych opcjach doładowania (miedzy 15 a 19 maja),
  • zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta (między 11 a 20 maja),
  • podglądem faktury i sprawdzeniem salda konta (salda mogą być niedostępne do 28 maja).
     

Jak się przygotować

Zachęcamy, aby klienci doładowali liczniki przedpłatowe wcześniej. Można to zrobić na kilka sposobów:

  • w elektronicznym biurze obsługi klienta,
  • w punktach sieci Moje Rachunki, Payland Net i epay,
  • przez stronę energa.pl/dom/doladowanie_licznika.

Wcześniej można również rozliczyć swoje zużycie prądu:

  • w elektronicznym biurze obsługi klienta,
  • w punktach sieci Moje Rachunki.

Zapewniamy, że wszyscy nasi klienci – w czasie prac technicznych – będą mieli dostęp do prądu.

Jeśli klient nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu pod numerem 555 555 555. Konsultanci pomogą wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika.

Może Cię również
zainteresować

03.04.2020

Zmiana Taryfy Polskiej Spółki Gazownictwa sp. z o.o. od 3 kwietnia 2020 roku

Taryfa Twojego dystrybutora zmieniła się od 3 kwietnia 2020 roku. 
W taryfie zmieniły się stawki opłat. Taryfa jest dostępna na naszej stronie www.energa.pl
.

25.03.2020

Ostrzeżenie przed oszustami, którzy podszywają się pod Energę

Uważaj! Nieznani sprawcy podszywają się pod spółki Grupy Energa.
Oszuści wysyłają SMS z wezwaniami do zapłaty zaległości i groźbą odłączenia prądu.

11.03.2020

Zmniejszamy ryzyko zarażenia koronawirusem

Dla każdego z nas, najbezpieczniej jest teraz zostać w domu. 
Pamiętaj, wszystkie sprawy załatwisz bez wychodzenia z domu - przez internet.

Polityka cookies

Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.