Oferta dla Firmy

Oferta ograniczona taryfowo: C11, C12a, C12b, C12w.

Oferta ograniczona terytorialnie

Oferta dostępna dla obecnych klientów Energi

Infolinia: 555 555 555

Gdzie rozliczyć usługę?

Dzięki usłudze możesz samodzielne dokonać rozliczenia zużytej energii na podstawie stanu licznika:

1. Za pośrednictwem Elektronicznego Biura Obsługi Klienta – usługa bezpłatna.

W dowolnym terminie, raz na miesiąc sprawdzasz stan licznika. Wpisujesz go w odpowiedniej zakładce w eBOK i otrzymujesz Fakturę elektroniczną (eFakturę) do zapłaty.

Teraz w eBOK możesz od razu uregulować rachunek za prąd błyskawicznym przelewem internetowym. Dzięki usłudze Płatności Online(usługa płatna) zrobisz to komfortowo, bez wychodzenia z domu i bez wypełniania formularzy przelewu.

 

schemat_ebok

2. Za pośrednictwem terminali wybranych punktów  VIATM Moje Rachunki – usługa płatna (wg stawek operatora).

W terminalach podajesz indywidualną kartę służącą do dokonywania płatności identyfikacji i autoryzacji oraz stan licznika. Po dokonaniu opłaty otrzymujesz paragon z kwotą do zapłaty, a w eBOK wygenerowana zostanie Twoja eFaktura.

Indywidualna karta jest dostępna na stronie eBOK-a. Możesz ją nieodpłatnie wydrukować. Jeśli karta zostanie zgubiona, należy udać się do jednego z BOK-a ENERGI i tam odpłatnie ponownie ją wydrukować.

 

rr_schemat2

Co to są Płatności Online?

Płatności Online to najwygodniejszy sposób opłacania Twoich faktur za energię w Internecie.  Usługa dostępna w eBOK pozwala na dokonanie przelewu internetowego bez konieczności aktywacji i wypełniania formularzy z danymi.

 

Płatności  Online polecamy szczególnie Klientom korzystającym z usługi Rozliczeń Rzeczywistych.  Teraz  samodzielnie rozliczysz zużycie energii na podstawie faktycznego stanu licznika w eBOK, a dzięki usłudze Płatności Online wygodnie zapłacisz rachunek za energię bez odchodzenia od komputera.

Jak działają Płatności Online?

platnosci schemat

Powrót