Aby odzyskać zapomniane hasło należy skorzystać z opcji „Zapomniałeś hasła?” dostępnej na ekranie logowania do eBOK.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) jest platformą internetową, która ma na celu ułatwienie i usprawnienie kontaktu z nami. Jest dostępny 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
Dostęp do elektronicznego biura obsługi klienta jest darmowy. Sprawdź, z jakiej platformy możesz skorzystać. Informacja o tym znajduje się w nagłówku Twojej faktury – tam znajdziesz adres strony, na której możesz założyć swoje indywidualne konto – ebok.energa.pl lub www.24.energa.pl
Wybierz opcję "rejestracja" i wykorzystaj swoją fakturę oraz numer NIP do uzupełnienia formularza.
Zaakceptuj regulamin oraz inne wymagane komunikaty.
Potwierdź aktywację założonego konta poprzez kliknięcie w link wysłany na Twój adres e-mail.
Bieżący podgląd Twoich faktur, salda i terminów płatności.
Rozliczenie faktury dzięki usłudze Płatności Online.
Zakup kodu do licznika przedpłatowego
(doładowanie energii dla produktu Rozliczeń Pre-Paid).
Podgląd szczegółowych zestawień oraz wykresów zużycia energi.
Darmowe powiadomienia SMS i e-mail.