Co to jest eBOK

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) jest platformą internetową, która ma na celu ułatwienie i usprawnienie kontaktu z nami. Jest dostępny 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. 

Dostęp do elektronicznego biura obsługi klienta jest darmowy. Sprawdź, z jakiej platformy możesz skorzystać. Informacja o tym znajduje się w nagłówku Twojej faktury – tam znajdziesz adres strony, na której możesz założyć swoje indywidualne konto – ebok.energa.pl lub www.24.energa.pl

Jak zarejestrować się w eBOK

Aby zarejestrować się w eBOK niezbędna jest Twoja faktura za energię elektryczną. Wejdź na ebok.energa.pl.
1
Icon

Krok 1

Wybierz opcję "rejestracja" i wykorzystaj swoją fakturę oraz numer NIP do uzupełnienia formularza.

2
Icon

Krok 2

Zaakceptuj regulamin oraz inne wymagane komunikaty.

3
Icon

Krok 3

Potwierdź aktywację założonego konta poprzez kliknięcie w link wysłany na Twój adres e-mail.

Dostępne usługi

Icon

Faktury

Icon

Płatności

Icon

Pre-Paid

Icon

Zestawienia

Icon

SMS

Najczęściej zadawane pytania

Co mam zrobić, jeżeli zapomniałem hasła?

Co mam zrobić, jeżeli zapomniałem loginu?

Co mam zrobić, jeśli moje konto jest zablokowane?

Co zrobić, jeżeli dane na moim koncie są niezgodne z prawdą?

Jak skorzystać z darmowych powiadomień SMS, e-mail?

Dokumenty do pobrania

Regulamin Elektronicznego Biura Obsługi Klienta eBOK

Wypełnij formularz, a nasz doradca do Ciebie oddzwoni

*
*
*
*
*
*
*
*
*
Usuń
Załącz plik
Polityka cookies

Używamy plików "cookies", dzięki którym dostosowujemy treści do preferencji użytkowników oraz ciągle ulepszamy działanie serwisu. Szczegółowe informacje są w Polityce prywatności. Jeśli nie zmienisz ustawień przeglądarki, pliki "cookies" będą umieszczane na Twoim urządzeniu, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.