Wróć do listy

Sprawdź, jak skontaktować się z nami 2 kwietnia

2 kwietnia pracujemy w innych godzinach niż zwykle. Sprawdź szczegóły.

Jeśli chcesz skontaktować się z nami 2 kwietnia, możesz to zrobić na kilka sposobów:

  •  telefonicznie pod numerem 555 555 555 – od 8 do 18. Koszt połączenia jest zgody ze stawkami Twojego operatora telefonicznego;
  • przez elektroniczne biuro obsługi klienta;
  • przez live chat – od 8 do 16;
  • osobiście w salonie sprzedaży. Pamiętaj, aby przed wizytą sprawdzić, w jakich godzinach pracuje Twój najbliższy salon.

Życzymy Ci Wesołych Świat!
 

Może Cię również
zainteresować

26.04.2024

Relokacja salonu sprzedaży w Słupsku

Nasz salon w Słupsku na ul. Tuwima 6/7 został zamkniety na stałe. Od 29 kwietnia zapraszamy do nowego salonu przy ul. Wileńskiej 1 otwartego od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

04.03.2024

Komunikat dla konsumentów

Jeżeli od 1 stycznia 2020 roku do 30 września 2023 roku skorzystali Państwo z naszej oferty, a następnie umowa została wypowiedziana oraz zapłacili nam Państwo jednorazowe i zryczałtowane odszkodowanie, mają Państwo możliwość złożenia wniosku o jego zwrot.

19.02.2024

23 lutego niektóre z naszych salonów będą nieczynne

🔍📅 23 lutego niektóre z naszych salonów w Elblągu, Gdańsku, Gdyni, Koszalinie, Olsztynie, Płocku i Toruniu będą nieczynne. Sprawdź, gdzie będzie otwarty najbliższy salon.

24.01.2024

Krajowy system eFaktur zostanie wdrożony w późniejszym terminie

📢 🕑 📅 Krajowy System eFaktur (KSeF) [1], który miał obowiązywać w formie obligatoryjnej od 1 lipca 2024 roku zostanie wdrożony w późniejszym terminie.

Zgodnie z komunikatem z 19 stycznia br. [2] Ministerstwo Finansów przeprowadzi audyt i wskaże nowy termin wdrożenia systemu.